Gå til innhold

VIl joine en bf klan som har HØY standard


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
Spiller ikke bf, men har fått med meg at #nps.bf er gode. De vant i alle fall bf compoen på tg... Rare folk irl er de også ;)

 

Takk for tilliten forresten ;)

 

Å vinne bf compo på TG var nok stort for de som var der, men i øyeblikket er det Up-North, Clanbase Conquest ladder og Clanbase Open Cup som er fokusen for oss.

Lenke til kommentar

Jeg har registrert de nps gutta som ganske flinke ja :wink: ...men det er vel flere gode klaner? de bf.no folka virker jo gode :roll:

 

Evntuelt MI (jeg aner ikke hva det står for noen av de), noen av de virker også gode...også DSR, noen av de er gode.

 

Spiller dere faktisk i en slags liga eller noe sånt? Eller er det "vinneren går videre" prinsippet? Som en ren cup..

Lenke til kommentar

Det finnes mange gode, norske klaner. Her er en oversikt over de jeg kommer på i farta:

 

NPS - Norwegian PimpSquad (klanen jeg er med i)

GPS.c - Gutta på skauen Commando (bf.no gutta)

GiS - Gutta i Skauen

DSR - Dirty Sniper Ratz

Mi - Milorg

TB - Trønderbataljonen

CoIS - Cross of Iron Steiners (to divisjoner S og P)

pure - pureplay

99nb - 99th Norwegian Batallion (gjenoppstått fra de døde?)

 

Det finnes garantert fler, men dette er disse jeg kjenner fra daglig kontakt med deres klan-medlemmer.

 

Når det gjelder konkurrering er det følgende saker som er på gang:

 

ClanBase ladder: en kontinuerlig ranking hvor man får poeng basert på hvem man slår. F.eks vil man få mye poeng for å slå et lag som ligger langt over deg i ladderen, men lite for et som ligger under deg. Motsatt ved tap....man taper ikke så mye poeng på å bli slått av noen gode osv...... I øyeblikket er det vel NPS (6. plass) og Mi (8. plass sist jeg sjekka) som profilerer seg av de norske, men pureplay er også høyt oppe.

 

Up-North: kan sammenlignes med liga-systemet i fotball, hvor man spiller sesonger med opprykk og nedrykk. Man spiller mot alle klanene i sin divisjon og får poeng deretter. Foreløpig er det innledende seseong for å seede i 1. og 2. divisjon, og denne er omtrenty halvspilt. Ser ut som mange norske klaner kan komme seg i 1. divisjon her.

 

ClanBase Opencup: cup-system med innledende runder, mellomspill og finaler. De første kampene er til uka, og får vår del skal NPS spille mot NBrigade.se på Bocage i første kamp.

 

Battlefield.no: cup kommer i løpet av høsten, alle detaljer er ikke utarbeidet.

 

Det store spørsmålet er vel hvilken av de norske klanene som er best, og av lojalitet er det vel ikke tvil om hva jeg mener om saken :) På den annen side må man være ganske nøkterne og ikke henge seg for mye opp i CB Ladder, som er den etablerte ladderen, fordi noen få plassers/poengs forskjell kan være tilfeldigheter. Det samme kan grupper i diverse cuper og ligaer, så den beste måten er å spille innbyrdes og se. Dette kommer i regi av battlefield.no i løpet av høsten.

Lenke til kommentar

Halo,

 

Meget bra oppsumering/innlegg Colin. Må legge til BsE som har norgest beste DC avdeling. De har BF oxo. For dem som har lyst til å prøve er det jo bare å ta kontakt med en norsk klan. Sjekk battlefield.no.

 

 

Steiner

Clanleder CoIS

www.crossofiron.net

forum.crossofiron.net

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...