l_man Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 (endret) Har funnet en sang på internett, som jeg ikke får lastet ned.... Så er det noen form for program som kan rippe\ta opp fra nettet, uten og ødelegge kvaliteten? (sangen ligger på ei nettside) Håper på raske svar Takker på forhånd Endret 16. juli 2007 av l_man
Lukilock Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Du kan jo se etter i kildekoden etter filtypenavn-. og så laste ned stream`en med VLC. Sempron
Torbjørn T. Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Du kan ta opp lyden med t.d. Audacity på denne måten.
Lukilock Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Det blir ikke så veldig bra lyd ved å bruke windows sin lydopptak greie, fant jeg ut Jeg måtte bruke VLC og kildekode for ¨å få bra lyd.. Sempron
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Lyden skal bli korrekt gjengitt dersom du bruker den Windows opptaksfunksjonen, men du MÅ være veldig nøye med å ikke skru volumet på stereomix for høyt, en annen Tut ligger i signaturen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå