Gå til innhold

Radeon 9800 Pro 128MB - Fungerer dette idag?


Anbefalte innlegg

Overnevnte tittel sier vel det meste. Skal oppgradere min PC slik at den blir litt mer up-to-date, om ikke mye. Her er forresten mitt emne om min PC oppgradering (hvis noen vil komme med innspill)

 

Fungerer det bra eller er det et annet kort jeg kunne oppgradert til som ikke er så dyrt, men som allikevel takler spill bedre? PCI-ex går bra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg sjekket litt rundt på AGP-kort her, og da gjenstår valget, hvilket av disse bør jeg velge?

 

Sapphire Radeon X1950 GT til ca 800,-

GeForce 6800GS til ca 400,-

XFX GeForce 6800GT til ca 600,-

Asus GeForce 7600GS til ca 500,-

Gainward GeForce 7600GT til ca 900,-

 

Litt forskjellige prisklasser, men jeg vil bare ha et skjermkort som tillater meg å kjøre dagens spill, om ikke på best grafikk, men iallefall bedre enn Radeon 9800 PRO.

Lenke til kommentar
Nå har jeg sjekket litt rundt på AGP-kort her, og da gjenstår valget, hvilket av disse bør jeg velge?

 

Sapphire Radeon X1950 GT til ca 800,-

GeForce 6800GS til ca 400,-

XFX GeForce 6800GT til ca 600,-

Asus GeForce 7600GS til ca 500,-

Gainward GeForce 7600GT til ca 900,-

 

Litt forskjellige prisklasser, men jeg vil bare ha et skjermkort som tillater meg å kjøre dagens spill, om ikke på best grafikk, men iallefall bedre enn Radeon 9800 PRO.

9097189[/snapback]

 

1950X kortet skal visst være sykt bra.

Lenke til kommentar

X1950 GT yter, som vanlig uten bevis fra min side, opp mot Gf7800, om ikke bedre.

 

(Fint om noen slenger ut noe tester som viser at jeg har rett, klart finnes det ikke, så har jeg fortsatt rett. Bare i litt mindre grad.)

 

Jeg putter også en finger på X1950 GT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...