Gå til innhold

Byttet dvale til avslutt.


Anbefalte innlegg

Har prøvd

Navn: Avsluttknappen

Funksjon: Gjør slik at "hvilemodus" knappen blir til avslutt knappen.

Fremgangsmåte: Skriv "gpedit.msc" i søkefeltet, trykk enter. Datamaskinkonfigurasjon > Administrative maler > System > Strømstyring > Knappinnstillinger > Velg av/på-knapphandling for startmenyen (på batteri) > Aktivert > Avslutte.

Nedlastning:Ingen

 

Regner med at det er søk nederst i venstre hjøre jeg skal bruke. Den finner ikke noe. Har prøvd i kjør, men finner ikke noe gpedit. Er jeg helt på bærtur. Hva gjør jeg feil ??

 

Arne M

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For de som ikke har Ultimate eller Business:

Start | Søk etter Strømalternativer | Velg Endre planinstillinger under den aktive planen | Velg Endre avanserte strøminnstillinger

 

I boksen som da kommer opp, ligger denne innstillinger under Av/på-knapper og deksel, Av/på-knapp på Start-menyen

Mener at det var slik jeg gjorde det på jobben....

Lenke til kommentar

Takker. Den må jeg prøve når jeg kommer hjem. Har Logitech Edge tastatur. Med den medfølgende softwaren får jeg ikke dvaleknappen til å bli avslutt knapp. Den virker en gang etter at jeg har endret funksjon. Husker du sa noe om det nå, men husker ikke hva. Bruker du da avslutt/dvaleknappen får å skru av Vista pcen.? Trodde det var Vista Basic.

 

Arne M

Lenke til kommentar

Det virket heller ikke. Under "av/på knappen og deksel" er alternativene under Handling for hvilemodusknapp : "ikke gjør noen, dvalemodus og ventemodus". Flere forslag mottas med takk. Har satt alle andre alternativer under samme tre til avslutt knapp. Fungerte faktisk første gang, men etter restart virket det ikke igjen. Merkelig.

 

Arne M

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...