Coffey Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Så.... all i hop: De er ca like gode? Det er jo bra da! For den skulle jo være kjempebra på 360!
Lasse 90 Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 (endret) Ps3 versjonen skal vist være bedre. Penere teksturer samt kjappere loadinger. Jeg får oblivion til PS3 i morgen faktisk. Men selve spillet er jo det samme(hvis du ser bort ifra at PS3 versjonen har "knights of the nine" med). Edit: btw, legger deg til på PSN jeg Endret 19. juli 2007 av BigFatty
Coffey Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 Ps3 versjonen skal vist være bedre. Penere teksturer samt kjappere loadinger.Jeg får oblivion til PS3 i morgen faktisk. Men selve spillet er jo det samme(hvis du ser bort ifra at PS3 versjonen har "knights of the nine" med). Edit: btw, legger deg til på PSN jeg 9103016[/snapback] Add meg ja, er jo bare hyggelig det ! Vurderer å skaffe meg Oblivion eller The Darkness i morra jeg..... Eier til nå: Resistance, Motorstorm, SuperStardust HD, Medievil PS1, Crash Bandicoot PS1, Tekken 5 og Calling All Cars Åååå, det er så deilig å ha ENDELIG fått dilla på PS3en igjen, jeg lot den støve i nesten ei MÅNED etter jeg fikk den
Coffey Skrevet 30. juli 2007 Forfatter Skrevet 30. juli 2007 Har nå fått meg Oblivion på PS3 da! Men la merke til litt lagging og framedrop når jeg var ute i skogene. Skjer dette også på 360?
DP Rusher Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Har nå fått meg Oblivion på PS3 da! Men la merke til litt lagging og framedrop når jeg var ute i skogene. Skjer dette også på 360? 9170394[/snapback] Det skjer nok på både 360 og PC også ja.
Gumpen Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Har ikke sett alle svarene, men her er min mening. 360 versjonen har jeg spilt en del med kompiser, å jeg må si at jeg legger lite merke til forskjell grafikk messig. Men når det kommer til fps så er ps3 noe sterkere. Loadinga derimot, ville jeg klaga på til ansvarlige. Men slik skal det vist v?re med 360 også. off-topic. Jeg har Oblivion, CoD4, Tony Hawk PG, Stunt Man Ignition. PSN kaller jeg meg colecter i tilfelle noen føler for å adde meg. mvh xitto~
Skyttt Skrevet 13. januar 2008 Skrevet 13. januar 2008 Litt of toppic sikkert...men Oblivion kommer snart i en Game for the year edition til PS3. Med alle ekstra pakkene inkludert. Vet ikke om det kommer til Xbox360... Joda, det har kommet til 360 det. Sitter og koser meg med det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå