Gå til innhold

3M S10 Projector


Anbefalte innlegg

Hei, trenger å vite hva slags kabler/ledningen man må ha for å se TV på min 3M S10 Projector!

 

Har en RGB kabel som jeg kobler fra min laptop og til projectoren for å få inn bildet fra laptopen som går helt fint, men som sagt trenger jeg og vite hva slags kabel jeg trenger for å få inn TV!

 

http://www.nettdata.no/catalog/product_inf...47ac9438c3eb9dc

 

passer denne såkalte TV Tuner bokser (switchboks) til min Projector ?

ikke noe stress med å få inn TV kanaler på projectoren og lerretet når jeg har denne boksen ?

 

På forhånd takk :)

Endret av Osien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står i linken du postet: Kun 1 kabel opp til projektoren. (VGA-kabel) ;)

Så ja, du kan bruk den. Husk at dette kun er en tuner for vanlige analoge TV-signaler, så hvis du har f.eks. parabol eller kabel med tuner bruker du heller tuneren du allerede har. Et annet alternativ er enheter som videospillere og DVD-opptakere, som har tuner for analoge signaler som du også kan bruke.

Lenke til kommentar
Det står i linken du postet: Kun 1 kabel opp til projektoren. (VGA-kabel) ;)

Så ja, du kan bruk den. Husk at dette kun er en tuner for vanlige analoge TV-signaler, så hvis du har f.eks. parabol eller kabel med tuner bruker du heller tuneren du allerede har. Et annet alternativ er enheter som videospillere og DVD-opptakere, som har tuner for analoge signaler som du også kan bruke.

9085754[/snapback]

 

Takk for svar :)

Men når man vil for eksempelvil spille playstation på dette, hvordan går man frem da ? har så lite mulig peiling på slike ting!

Poenget er at jeg vil se TV, se DVD, spille og koble dataen til denne projektoren! hva trenger jeg av utstyr ?

på forhånd takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...