Kenziz Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Hei Når jeg starte ett spill og spiller litt, så senere så henger PCn seg, hva kan være problemet? noen vær så snill-- hjelp meg.
LOBOS Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Skjer det i alle spill, eller bare et spesielt? Prøv å oppgrader 3d kort driverne. Pleier å være et greit første trekk spesielt om det skjer i all spill. Har det kommet ut en patch til spillet du ikke har oppgradert til hadde jeg også prøvd den.
Kenziz Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Skjer det i alle spill, eller bare et spesielt?Prøv å oppgrader 3d kort driverne. Pleier å være et greit første trekk spesielt om det skjer i all spill. Har det kommet ut en patch til spillet du ikke har oppgradert til hadde jeg også prøvd den. 9078288[/snapback] Ja, det skjer ikke alle spill. Det er den helt nye patchen osv. Skal prøve å oppgradere.
Kenziz Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Det er fortsatt det samme problemet er det noen flere som kan prøve å hjelpe meg? please!
Kenziz Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Hvilket OS kjører du? 9079188[/snapback] '¨' Hva er OS?
Kenziz Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 operativsystem. XP, Vista osv. 9079950[/snapback] jeg bruker XP plis, hjelp meg!
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Si litt mer om hva du har av komponenter i PCen din... Har du lagt inn noen nye programmer i det siste? Gjort noen endringer i systemet? Satt inn noen nye komponenter? *puste* Det blei mye på en gang
Kenziz Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Skrevet 16. juli 2007 Si litt mer om hva du har av komponenter i PCen din... Har du lagt inn noen nye programmer i det siste? Gjort noen endringer i systemet? Satt inn noen nye komponenter? *puste* Det blei mye på en gang 9080845[/snapback] ' Nei, har ikke lagt inn noen nye programmer. trenger hjelp :>
STengesdal Skrevet 16. juli 2007 Skrevet 16. juli 2007 Si litt mer om hva du har av komponenter i PCen din... Har du lagt inn noen nye programmer i det siste? Gjort noen endringer i systemet? Satt inn noen nye komponenter? *puste* Det blei mye på en gang 9080845[/snapback] ' Nei, har ikke lagt inn noen nye programmer. trenger hjelp :> 9084828[/snapback] Komponenter = delene som står inni kabinettet (den boksen som du kaller "pc") Så Kryptonite lurer på om du har skiftet noen av de delene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå