oddisgutt Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 har litt problemer med min laptopp Toshiba satellite pro L10 . prøver å starte den men sjærmen er bare svart. tror jeg var litt uheldi å kansje slette noe jeg ikke skulle ha gjort . men det må da være en løsning på dette . prøver å sette in xp cd men får ikke til å starte den gjennom den .. eller sjærmen er jo bare svart. kan høre at cd går å maskina jobber men skermen er bare svart . har noen noe forslag? takk
oddisgutt Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 testa å sette på en annen sjerm det funka. men så står det at passorde er feil men er siker på at det er rett :/ men får ikke til å starte datan med xp cd . vet dere hvorfor jeg ikke får starte den fra cd?
Aetius Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Blir lettere hvis du forklarer problemet litt mer detaljert enn dette. Dette klarer jeg desverre ikke å lese engang.
oddisgutt Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 jeg vil formatere datan jennom cden men får ikke starte den på cd. får at jeg kommer meg ikke inn på pcen
Aetius Skrevet 15. juli 2007 Skrevet 15. juli 2007 Sannsynligvis er laptopen satt til å vise skjermbildet på ekstern skjerm. Trykk på Fn og tasten som har bilde av en skjerm i samme farge for å skru det tilbake til den innebygde skjermen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå