Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Dlink DIR-635 problemer


Anbefalte innlegg

hei.

er det noen som har DIR-635 router og har problemer med trådløs delen ?.

har en HP Compaq nx9420 med standard Intel trådløs kort og signalstyrke

forsvinner med jevn mellomrom. har testet alle kanaller, men det hjelper ikke.

 

har ved siden Asus og en Fujitsu Siemens laptop, og her er alt i orden. begynner

å lure om det er Intel kortet i maskinen som er noe galt med ?!?!.

Endret av no_viking_no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, har selv DIR 635 og den mister stadig kontakt med internett.

F.eks hvis jeg streamer en video på youtube stopper den helt opp i 2-5 sek for så og starte igjen. Det er ingen nettverkstrafikk i denne perioden...

 

Har forsøkt med alle kanaler og firmware jeg også uten hell....

Bruker nå kun kabel :hrm:

Lenke til kommentar

EDIT: Dette er nok problemet.

 

"Har slitt i lengre tid med stadig nedkobling av forbindelsen med mitt intel trådløse kort innebygd i thinkpad x60s. Vært i kontakt med support(forsåvidt raske og hyggelige) uten at de kunne hjelpe, og lest på internett om flere som har hatt samme problemet og som har konkludert med de er inkompatible. Dette burde vært lettere å finne ut!

 

Etter jeg kjøpte d-links tilhørende pcmcia-kort er jeg veldig fornøyd. Har alltid stabil og veldig rask forbindelse."

Endret av la7dfa-com
Lenke til kommentar

hos meg forsvinner signalstyrke hele tiden. skal teste en gang til med alle maskiner jeg har hjemme. hvis det er router, så sender den tilbake og kjøper noe annet i stedet. det blir veldig plagsom når det skjer sånn hele dagen.....

 

hva syns du om DIR-655/E, er det noe å ha ?, eller burde jeg kanskje holde meg vekk fra Dlink et stund. det er første gang jeg har problem med Dlink, hvis det er Dlink. Aldri før, selv om jeg hadde rundt 5-8 Dlink enheter.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...