Gå til innhold

Diskusjon angående handel av gull.


Anbefalte innlegg

Nå har jeg ikke noe konkret eksempel, men se for deg en rik og bortskjemt unge som ikke får det han vil ha. H*n vet det er lett å bli bannet om man kjøper gull, og kjøper litt gull (200-300) til den personen som har gjort noe mot h*n. Personen som ikke har kjøpt gull men får det pga. den rike ungen kjøpte til han, og han kan på ingen som helst måte bevise at han ikke kjøpte gull.

 

Ja, dette er et litt "utenkelig" scenario, men hvem sier det ikke kan skje?

Endret av TheoB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestekameraten min har kjøpt mange ganger og som det blir sagt over med å trade gullet i stedet for å få det i mailen er ikke noe problem. Bare å si du vil ha det sånn. De har også delt opp gullet mange ganger så det ikke blir for mistenkelig.

 

Det med at du kan fake deg selv er forsåvidt også lett siden vi, dem 3 siste gangene han har kjøpt har vi vært 3 forskjellige som svarer hver gang. Men, du trenger en del info, som navn på character, email, paypal email( hvis du har), å litt sånn diverse. Men fullt mulig

Lenke til kommentar

Kjøp gjerne gull, men det er raskere og lettere måter å tjene gull på. At det tar "umenneskelig" lang tid å samle gull på er jeg ikke enig med, selv tjener jeg hundrevis av gull på 20 minutter. Det er bare å spille slik du liker og som samtidig er litt innbringendes.

 

Selv har jeg gitt bort omlag 3-4000 gull, etter et visst nivå blir gullet ubrukelig for deg. Rekorden i gullsløsing var i en instance jeg spilte med 4 andre, der brukte jeg 700 gull på potions og lignende. Men noe må det jo brukes til uansett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...