Gå til innhold

Beste gaming mus?


Anbefalte innlegg

Sitter på en Microsoft intellimouse v 3.0. Hatt den i 6 år eller noe. Den fungerer like bra fortsatt.

 

Lett mus med lav profil. De tyngre musene fra logitech er for "tunge" å dytte og alt for høye for min del.

 

Men det er jo en smakssak. Kompisen min sverger til mx510.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
307658.jpg  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup:  :thumbup: finnes rett og slett ikke bedre, dere som sier G5 og ikke har hatt mx518 fra før sier jeg bare:  :nei:

9149582[/snapback]

 

har hatt MX510.. Jeg liker nesten alle logitech muser jeg.. :) Men som sagt så er det din egen prestasjon som gjør musa di god.. Musa bare hjelper deg dit :p Men jeg liker stadig G5 bedre.. pga senseknappene er på én side av rullehjulet og fordi den er Optisk Laser og ikke optisk LED. Men.. Mx518 er god <3 :):love:

Lenke til kommentar
G5 er jo en drittmus sammenlignet med MX518

 

ESReality MouseScore 2007

 

However the poor laser performance doesn't justify the increased price tag in my eyes. Infact it seems like madness to spend more on a G5 instead of the vastly superior MX518, unless you really, really want the weight cartridge.

9166566[/snapback]

 

 

Støtter jeg helt.

Hadde G5 i 2 måna før ho blei ødelagt, har MX518 no og den e digg!

Lenke til kommentar
G5 er jo en drittmus sammenlignet med MX518

 

ESReality MouseScore 2007

 

However the poor laser performance doesn't justify the increased price tag in my eyes. Infact it seems like madness to spend more on a G5 instead of the vastly superior MX518, unless you really, really want the weight cartridge.

9166566[/snapback]

 

 

Støtter jeg helt.

Hadde G5 i 2 måna før ho blei ødelagt, har MX518 no og den e digg!

9166698[/snapback]

 

om du hadde den i 2 måneder så behandlet du den sikkert fint xD LoL jeje.. Men faktisk.. Det finnes ikke drittmuser.. noen med bedre ytelse enn andre finnes.. men det er du selv som gjør musa di god.. nytter ikke å si at G5 suger fordet om folk skriver det.. deres mening.. jeg liker G5 fordi jeg klarer å bruke den og den er god.. Mx518 og.. men Razer.. det liker jeg ikke..

Lenke til kommentar

Spiller ganske mye, og vil rangere de musene jeg har brukt i nyere tid slik:

 

mx518 (magisk)

 

mx500 (nesten like magisk, men dårligere på papiret, selv om jeg ikke har merket det selv)

 

g7 (beste trådløse musen jeg har vært borti, finnes nesten ikke delay og sjeldent problemer med skipping)

 

g5 (skipper, laser er ikke bra til gaming imo)

 

razer copperhead (for liten til min hånd, skipper, driver problemer og ledningen ble fort ødelagt)

 

mx1000 (en trådløs mus som ikke bør brukes til gaming, fin og se på, og med masse knapper, en del skipping og mye delay. fungere som kontormus)

Lenke til kommentar

Jeg hadde lenge en MX510 som jeg var veldig godt fornøyd med. Har nå en Intellimouse 3.0, beste musen jeg har hatt noen gang. Den er kanskje ikke like bra teknologisk som g5 og de nyere musene, men ikke fy søren for en god mus til gaming. Perfekt å holde i. Denne er rett å slett en drøm å spille med. Har prøvd g5 og diverse razor mus, de kan ikke måle seg med min 3.0. Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...