Gå til innhold

betaling hos VGP?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt noen greier hos videogamesplus. Og jeg valgte (Cash/Money Order/Postal Order) som betalingsmåte men når jeg fikk i gjenn mail med overskrift (Order Process) som var den eneste bekreftelsen jeg fikk sto det ikke noe om hvilket konto nr jeg skulle overføre pengene til. det sto bare

Payment Method

------------------------------------------------------

Cash/Money Order/Postal Order

Make Payable To:

VIDEOGAMESPLUS.COM

934 Wilson Ave

Toronto, Ont, Canada

M3K1E7 (416) 636-5774

Your order will not ship until we receive payment.

:hmm: noen som vet hva jeg skal gjøre? skal jeg bare sende en mail til VGP og spørre etter konto nr? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Question : What forms of payment does Videogamesplus.com accept?

Answer : We would be pleased to accept your payment by Visa, Mastercard, American Express and Paypal. Do not worry if you do not have a credit card. We will also accept your payment by cash or money order. For more detailed information regarding alternate payment methods, please contact us at [email protected]

Skrevet
Question : What forms of payment does Videogamesplus.com accept?

Answer : We would be pleased to accept your payment by Visa, Mastercard, American Express and Paypal. Do not worry if you do not have a credit card. We will also accept your payment by cash or money order. For more detailed information regarding alternate payment methods, please contact us at [email protected]

9070118[/snapback]

takker. burde sett det selv :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...