Gå til innhold

LG 32LB2R til 8995kr - godt kjøp?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heisann, jeg har fått et tibud på en LG 32LB2R til 8995 kr så lurer jeg på om dette er et godt kjøp. Finner ikke så mange priser på denne på nett og lurer på om noen har noen formeninger om dette.

 

Takk for eventuelle svar :)

9067450[/snapback]

 

Hei,

 

Nei, dette er ikke et bra kjøp. LB2R er kjent for å ha elendig sortnivå, noe som forværrer seg ekstremt mye selv ved kun få grader synsvinkel fra siden.

 

Skal du gå for en billig 32" er Tatung tingen. Det sier seg selv at en 32" til 9k, av en gammel modell som i utgangspunktet var en billigutgave ikke er noe å satse på idag når man får en 40" Samsung LE40M86 til 13-14k (FullHD, 15000:1 etc).

Lenke til kommentar

HÆ? Gammel modell av i utgangspunktet en billigvare? HØ?? TULL!

 

LB2R er årets modell. Den har veilpris på 12995,-. Den er absolutt ikke utgått, men produseres i fullt antall som lgs TOPPMODELL når det gjelder 720ptv! Det er en av de absolutt beste 32" som er tilgjengelig, og gruser tatungen uten tvil.

 

http://forbruker.no/digital/tester/tv/article1640786.ece

 

Og forresten, et sitat fra testen av tatungen:

 

"Tatung kan hverken skilte med 100Hz teknologi eller avansert interpolering for å unngå hakking og uskarpe bevegelser. Den type godsaker er fortsatt forbeholdt langt dyrere toppmodeller som LG 32LB2R og Philips 32PF9731. Du må med andre ord leve med LCD-teknologiens(50Hz/60Hz) typiske tilsløring av bildeskarphet og hakking ved horisontale bevegelser og panoreringer. LCD-panelet som sitter i V32MCHK har forrøvrig en oppgitt responstid på 8 millisekunder."

 

Når det gjelder hva man får av 40" så har ikke det noe særlig å gjøre med 32", eller hva? Men dog, jeg skal gidde å ta for meg den delen av "argumentet" ditt også.

 

Den koster 14000,- som billigst. Ikke 13000,-. Da på SHG.no - en dansk butikk som driver med gråimport fra europa av tver. De tar 995,- i frakt, mer en dobbelte av det som er vanlig.

 

Om du kjøper tv derfra, og den går i stykker nekter samsung nordic ansvar for tven, og den må derfor sendes via shg.no til europa for reparasjon. Og om shg går konkurs må du selv reklamere direkte til samsung tyskland, da samsung nordic ikke har ansvar for tven.

 

Men nok om det, det blir uansett off topic.

Lenke til kommentar

 

Hei,

 

Nei, dette er ikke et bra kjøp. LB2R er kjent for å ha elendig sortnivå, noe som forværrer seg ekstremt mye selv ved kun få grader synsvinkel fra siden.

 

Skal du gå for en billig 32" er Tatung tingen. Det sier seg selv at en 32" til 9k, av en gammel modell som i utgangspunktet var en billigutgave ikke er noe å satse på idag når man får en 40" Samsung LE40M86 til 13-14k (FullHD, 15000:1 etc).

9079680[/snapback]

 

*Ler så jeg griner*

Hold heller kjeft hvis du ikke har peiling....

Lenke til kommentar

 

Hei,

 

Nei, dette er ikke et bra kjøp. LB2R er kjent for å ha elendig sortnivå, noe som forværrer seg ekstremt mye selv ved kun få grader synsvinkel fra siden.

 

Skal du gå for en billig 32" er Tatung tingen. Det sier seg selv at en 32" til 9k, av en gammel modell som i utgangspunktet var en billigutgave ikke er noe å satse på idag når man får en 40" Samsung LE40M86 til 13-14k (FullHD, 15000:1 etc).

9079680[/snapback]

 

*Ler så jeg griner*

Hold heller kjeft hvis du ikke har peiling....

9092763[/snapback]

 

Dette var vel også et helt unødvendig post :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...