Gå til innhold

Skal kanskje kjøpe 6280. Noen som har erfaringer.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beste jeg kan si er at du skal holde deg unna telefonen, hadde en slik i ett år, var problemer med den hele tiden, skrangletelefon deluxe. Nokia 6280/88 er noe av det dårligste Nokia har lagd. Delta Service sier at det bare er trøbbel med de, noe jeg kan bekrefte (hadde 2x 6280) med bare tull. Kjøp noe annet enn disse telefonene her hvis du vil ha en telefon som funker skikkelig.

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar

Heisan :)

 

Jeg har hatt 6280 i over et år nå. Jeg har hatt alle programvarene, og må si at etter den siste nå, så har problemene forsvunnet nesten helt. Likevel er det meget dårlig kvalitet på telefonen, og den føles som en plastleke. Navigeringstasten blir oppskrapet og mister lakken etter en måned, mellomrommet mellom de to delene du skyver blir større og større, og hos meg er det nå en 2 mm stor glipe mellom skjermdelen og talltastatur-delen :p

Bakdekselet sitter veldig hardt på med en gang du får telefonen, men etter litt bruk løsner det enkelt og mobilen begynner å knirke og knake. Det er sykt irriterende å skrive meldinger på mobilen når den hele tiden knirker sånn. :no:

 

Skjermen sitter litt langt nedi telefonen, og det kommer lett støv ned under den.

 

Alt i alt er telefonen meget god spesifikasjonsmessig, men den har såpass dårlig kvalitet at jeg heller hadde sett ettter noe annet. :yes:

 

Du kan for eksempel titte på 6233 som egentlig er den samme mobilen, men er i klassisk form, og har ikke så mye bugs.

 

Er du opptatt av design kan du kanskje titte på 7390 eller 6500 Slide som kommer om ca 3 mnd. :cool:

 

6300 kan også være et greit valg, men da får du ikke så god video.

 

Så til slutt har du 6120 Classic som er smarttelefon med S60, og HSDPA :) Tror ikke denne er i butikkene enda, men Amobil har testet den og den skal være like rundt hjørnet.

 

 

Håper du fikk noen idéer der, og at jeg ikke bare gjorde valget ditt enda mer komplisert :D

 

Lykke til med ny telefon.

 

Mvh Morten ('o',)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...