freddy1 Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 (endret) Som sagt, jeg skal kjøpe nytt kabinett og strømforsyning - og en billig viftestyring. Poenget med at jeg kjøper nytt er at det jeg har nå bråker som en flymotor på sitt værste! Ønsker en pc som jeg kan ha på over natten uten at det plager meg noe særlig. Gjerne Midi-Tower, men må ha ATX. Ser helst at strømforsyningen holder en stund, dvs nok watt sånn at jeg slipper å kjøpe ny når jeg en gang i fremtiden skal oppgradere pc'n min Hadde tenkt meg en pris på rundt 1500, max. Dårlig med penger for tiden Takker for svar edit: Muligens også bytte kjøler på cpu? Har stock vifte på AMD 3700+. Endret 13. juli 2007 av freddy1
Petaaar Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 (endret) her har du et knakende godt kabinett med masse kjøling bra omtale, fett utseende syns nå jeg da, og en bra strømforsyning . handlevogn. link til psu Endret 13. juli 2007 av Nokia_dell
The Ghost Skrevet 13. juli 2007 Skrevet 13. juli 2007 hadde garantert lagt litt mer i kabinettet å gått for Antec P180B, P180 eller P182 Da for du kjølig og stille kabinett .... Ville også kjøpt en Artiv cooler freezer 64 pro da den koster lite er stille og kjøler ganske bra iværtfall iforhold til hva den koster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå