klilleng Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Du tar kontakt med produsenten av musen . 9500043[/snapback] Eller norsk leverandør/importør.
Alastor Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Og hvordan får man vite hvilken grossist/leverandør databasen.no bruker? De brukte jo en løsning hvor de speila lageret til flere ulike grossister på ulike produkter.
klilleng Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Og hvordan får man vite hvilken grossist/leverandør databasen.no bruker? De brukte jo en løsning hvor de speila lageret til flere ulike grossister på ulike produkter. 9503317[/snapback] Tja, akkurat hvordan man finner ut av det, er en helt separat utfordring.
Alastor Skrevet 15. september 2007 Skrevet 15. september 2007 Jepp, og derfor anbefalte jeg å ta kontakt med produsenten .
_Ferrari_ Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 Og hvordan får man vite hvilken grossist/leverandør databasen.no bruker? De brukte jo en løsning hvor de speila lageret til flere ulike grossister på ulike produkter. 9503317[/snapback] Tja, akkurat hvordan man finner ut av det, er en helt separat utfordring. 9503448[/snapback] Kontaktet Logitech i Norge, hvor jeg snakket med ei dansk dame (for sikkerhets skyld..) det ble språkkræsj, og vi tok det på engelsk.. Men uansett, så løste saken seg veldig fint. De sender meg ny mus, og det eneste de trengte var en del av musa som bevis på at jeg faktisk hadde den. De trengte ikke en gang musa for å konstantere å den var ødelagt. Det holdt å sende mottageren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå