Gå til innhold

Tilbake til Tsjernobyl (PC)


Anbefalte innlegg

F.E.A.R. har en fantastisk atmosfære, mener nå jeg. Det som ødelagte for F.E.A.R. var for lite variasjon i maps.

 

S.T.A.L.K.E.R. hadde sine øyeblikk, som for eksempel når man ser tre slitne stalkers som sitter rundt et tønnebål, hvor den ene klimprer på gitaren for alt den er verdt.

 

Russisk klinger faktisk bedre enn du skulle ha trodd.

 

Men jeg er enig, det var en skuffelse. Alt blir det, etter en så lang "ventetid".

 

Det ble for mye tull, men jeg likte atmosfæren, ganske OK AI, at det var forskjellige factions inne i bildet og arena var ganske morro.

 

Jeg kommer nok til å skaffe det, men på samme måte som jeg skaffet første spillet bare for å se hvordan resultatet blir, og om de fikser noe av det spillet mangler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy skam, sammenligne dette med System Shock 2? :thumbdown:

 

Problemet til STALKER er de uendelige mengdene bugs, spillet kjørte laggfritt osv på min pc. Problemet var at fiender forsvant i løse luften, som om de datt igjennom bakken og dukket opp fra ingensteds. Mangelen på fremkomstmidler, noe som gjør at det tar uhyre lang tid å komme seg bort til neste oppdrag. Lite tilfredsstillende våpenmodeller og lyder, nei nei. Hvordan folk klarer å like dette spillet skjønner jeg bare ikke. Expansionpacken BØR fikse bugs og legge til biler for at spillet skal vurderes å tas frem igjen for min del.

Lenke til kommentar

Jeg sammenligner ingenting. Jeg sier kun at FPS-sjangeren har ligget brakk siden 2000 da SS2 kom ut.

 

Jeg har ikke hatt noen problemer med bugs. Antar jeg har vært heldig og flittig med å oppdatere spillet.

 

Jeg er dessuten glad for at det ikke finnes kjøretøy. Har jeg lyst til å kjøre bil så spiller jeg heller Burnout.

Lenke til kommentar
Mangelen på fremkomstmidler, noe som gjør at det tar uhyre lang tid å komme seg bort til neste oppdrag. Lite tilfredsstillende våpenmodeller og lyder, nei nei. Hvordan folk klarer å like dette spillet skjønner jeg bare ikke. Expansionpacken BØR fikse bugs og legge til biler for at spillet skal vurderes å tas frem igjen for min del.

9082191[/snapback]

Nå kunne jo fyren løpe helt vanvittig fort, mye fortere enn i de fleste andre spill, så det at det tok uhyre lang tid er ikke helt riktig. Men en eller annen form for "fast-travel" hadde vært kjekt, og kjøretøyer hadde jo vært kult i seg selv. Synd at de ble fjernet.

Våpenmodeller og lyder fungerte helt greit og grafikken på selve spillet var svært svært god.

Edit: Jeg hadde forøvrig heller ikke noen problemer med bugs.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...