Döden Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Bah. DELLs pausemusikk er forferdelig. Ille nok med at jeg har lett telefonskrekk fra før av, jeg må holde ut dette møkkarælet av en sliten form for musikk de spiller i øret mitt mens jeg venter. *grøss* Og etter 5-10 min med pausemusikk, får jeg beskjed om at jeg har ringt feil. Ringer så oppgitt nr, men der får jeg ikke en gang valg om Vostro. Kun Latitude, Inspiron, Precision Workstation og Axim. What to do? 9640471[/snapback] Jeg mener det står tidligere i tråden, men du kan jo ringe Vostros kundesupport på 67 11 68 46.
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Uff, enda et telefonnummer. Får håpe disse er mer mottagelige enn de to forrige jeg ringte. Den ene maste om at jeg måtte ringe privat (jeg ringte bedrift, siden maskina var kjøpt gjennom pappas bedrift og pappa sa jeg skulle ringe de), og da jeg ringte privat møtte jeg ei maskin som ikke hadde Vostro som alternativ.
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 Uff, enda et telefonnummer. Får håpe disse er mer mottagelige enn de to forrige jeg ringte.Den ene maste om at jeg måtte ringe privat (jeg ringte bedrift, siden maskina var kjøpt gjennom pappas bedrift og pappa sa jeg skulle ringe de), og da jeg ringte privat møtte jeg ei maskin som ikke hadde Vostro som alternativ. 9641927[/snapback] Jeg ringte også selv siden jeg kjøpte den på faren sitt firma. Ikke noe problem. Bare spør faren din om det er greit at du utgir deg for å være han når du skal løse problemet. Det jeg gjorde i alle fall. Helt til at det gikk så mange ganger at jeg bare sa det var sønnen hans
Datasmurf Skrevet 5. oktober 2007 Skrevet 5. oktober 2007 (endret) He he, prøvde å ringe, men neida. Etter 5 minutt med forskjellige unnskyldninger fra deres side, ble jeg lei og sa far vel og la på, lettere oppgitt. edit: Har utgitt meg for å være min far fra første telefon Pappa sa jeg måtte det Endret 5. oktober 2007 av Datasmurf
Döden Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) Urgh: Når jeg skal starte maskinen kommer det en feilmelding om at den ikke klarer å avgjøre hvilken spenning strømadapteren kjører på. Får heller ikke mikrofonen til å fungere. Er det andre som har opplevd lignende? Pipelyden er nå også hørbar igjen, gitt. Endret 6. oktober 2007 av Synthem
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Urgh: Når jeg skal starte maskinen kommer det en feilmelding om at den ikke klarer å avgjøre hvilken spenning strømadapteren kjører på. Får heller ikke mikrofonen til å fungere. Er det andre som har opplevd lignende? Pipelyden er nå også hørbar igjen, gitt. 9651931[/snapback] Er det slik på alle PC-er med core duo 2? Har nemlig lest det, men jeg kan ikke skjønne at det skal være tolerant å ha en slik pipelyd. Får hodepine av den
Döden Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Urgh: Når jeg skal starte maskinen kommer det en feilmelding om at den ikke klarer å avgjøre hvilken spenning strømadapteren kjører på. Får heller ikke mikrofonen til å fungere. Er det andre som har opplevd lignende? Pipelyden er nå også hørbar igjen, gitt. 9651931[/snapback] Er det slik på alle PC-er med core duo 2? Har nemlig lest det, men jeg kan ikke skjønne at det skal være tolerant å ha en slik pipelyd. Får hodepine av den 9653227[/snapback] Jeg hadde en Multicom IFL90+ med Core 2 Duo, og den hadde ikke det problemet. Blir for ille, dette her. Ber Dell om en ny maskin på mandag.
lolsann Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 når jeg skal ringe og bestille, skal jeg ringe til privat eller bedriftavdelingen (vostro 1400)
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 når jeg skal ringe og bestille, skal jeg ringe til privat eller bedriftavdelingen (vostro 1400) 9654854[/snapback] Bedrift. Ringer du til privat linjen får du sikkert beskjed om at du må ringe til bedrifts nummeret uansett..
lolsann Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 når jeg skal ringe og bestille, skal jeg ringe til privat eller bedriftavdelingen (vostro 1400) 9654854[/snapback] Bedrift. Ringer du til privat linjen får du sikkert beskjed om at du må ringe til bedrifts nummeret uansett.. 9656290[/snapback] ok, tusen takk =D lite problem da. jeg skal jo betale med pappas kredittkort. tror du jeg får lov til å bestille?. jeg er jente:S så kan ikke utgi meg for å være mann:P
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 når jeg skal ringe og bestille, skal jeg ringe til privat eller bedriftavdelingen (vostro 1400) 9654854[/snapback] Bedrift. Ringer du til privat linjen får du sikkert beskjed om at du må ringe til bedrifts nummeret uansett.. 9656290[/snapback] ok, tusen takk =D lite problem da. jeg skal jo betale med pappas kredittkort. tror du jeg får lov til å bestille?. jeg er jente:S så kan ikke utgi meg for å være mann:P 9656379[/snapback] D kan bli litt problem ja Ang kredittkortet vet jeg ikke. Jeg pleier jo å bestille varer over nett i navnet mitt, men kredittkortet står i navnet på en dame så det burde jo gå greit vil jeg tro..
Admin'c Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 ringte privat for to uker siden og snakket med en svensk dame og sa jeg var privatkunde. Med mindre de har endret policy skal det gå greit. Men ting kan jo tyde på det ettersom hva folk sier her
Datasmurf Skrevet 7. oktober 2007 Skrevet 7. oktober 2007 Da skal jeg prøve å ringe DELL igjen i morgen og håpe at jeg får snakka med noen ålreite folk som det går går an å snakke med uten å gi meg andre tlf.nr å ringe eller prøve å unnskylde seg i 5 minutt. Blir vel å sende tilbake maskina uansett
Döden Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har Dell på tråden nå, det vil si ventemusikken. Lalala, prøver å ikke bli gal. Usj.
AMDXP Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Jeg har Dell på tråden nå, det vil si ventemusikken. Lalala, prøver å ikke bli gal. Usj. 9661337[/snapback] Du snakker med dem nå ja. Jeg venter fortsatt på svaret på eposten jeg sendte til Dell i forrige uke... Jeg har snakket over telefonen med Dell så mange ganger at jeg kan begynne å kunne alle Dells telefonnummer baklengs! Se siste linje i min sign, hvis du lurer på hvorfor jeg er så sinnsykt keen på å snakke med dem....
lolsann Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 ja, nå har jeg ringt dell og prøvd å bestille.. altså prøvd.. de kan visst ikke selge en vostro 1400 til privatpersoner uten å ha med 3 års garanti -.- og det kommer ikke på tale.. for dyrt og ubrukelig for meg.. det &%()¤ dere andre som har fått bestilt vostro, måtte dere også kjøpe 3års garanti?
lolsann Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 ringte to stk. faktisk, og begge sa det samme :@
lunas Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Finnes bare et nummer til DELL som jeg alltid bruker, da kommer jeg alltid riktig. Så er det gratis til og med 80087666
lolsann Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 Finnes bare et nummer til DELL som jeg alltid bruker, da kommer jeg alltid riktig. Så er det gratis til og med 80087666 9663257[/snapback] er det ikke omtrent gratis å ringe til dell :S
lolsann Skrevet 8. oktober 2007 Skrevet 8. oktober 2007 ja, så bestilte jeg en dell vostro 1400 MED 3 års garanti:S vet ikke helt hva jeg føler om kjøpet, ble litt dyrere enn ventet:S vel, jeg har disse specsa: 2.2 ghz prosessor 160 gb hdd 2 GB ram 8400m gs webkamera WXGA+ skjerm bluetooth 3 års garanti :S vista home premium til 9411 kr.. synes dere dette er en god deal?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå