Zingzing Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Når jeg skulle spille Trackmania i går, så styrte bilen seg litt av seg selv, og tenkte det bare var og restarte maskina, men det hjelpte ikke. Så spilte jeg Driver i dag, og har akkurat samme problem! Noen som vet hvordan jeg kan fikse det? Har særiøst lite lyst på formatering Skyt meg om jeg posta denne feil.
Yamaha_sting Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 du har ikke en kontroll kobla til pcen da som står på litt gass.. kansje derfor den kjører av seg selv
binko Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Kanskje det er noe galt med tastaturet ditt..? Hadde det en stund jeg spilte CS, han gikk bakover hele tiden fordi en smule hadde kilt seg fast der..
Zingzing Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 (endret) Har bærbar Jammen for at på trackmania, bruker jeg piltastene Og på driver bruker a,s,d,w knappene Og Yamaha_sting.. jeg bruer tastaturet. EDIT: FY faen, spilte.. er det noen som kan hjelpe meg? Endret 11. juli 2007 av Nilsemann2k
jojo123 Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Lol, hadde samme problemet med TMN. Hadde en joystick tilkoblet som er litt slapp, så den lente seg fremover. Fant ikke ut problemet før en unge lekte seg med den mens jeg spillte, så jeg svingte til alle mulige kanter. ^^
Zingzing Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Skrevet 11. juli 2007 Men jeg kontaktet dell supporten på dell.no, og de sa at jeg skulle ringe XPS-telefonen, så skulle vi avtale et møte, også skulle de komme på døren :-) Btw.. det var akkurat det samme med CS!
Zingzing Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Skrevet 12. juli 2007 (endret) Btw, har støvsugd tastaturer nå, til ingen nytte. styringen er fortsatt rar. Noen som har forslag på hva det kan være? Kan det være et program? Har nesten lyst på og formatere bare for og sjekke Endret 12. juli 2007 av Nilsemann2k
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå