Gå til innhold

Genial Kald MUS:-)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har nettop modifisert min Logitech mus med leds inni..... Den blei J**LIG kul..... På den ene knappen lyser det rødt ut av hullene, på den andre knappen orange. Rett over Logitech-logoen har jeg fire hull med grønn. Rundt alle kantene er det hul som ikke er borret helt igjennom. Det er også "halvferdige" hull på midten over hele ryggen på musa. Anbefalning: Luft er ikke så nøye. LEDs er MYE viktigere. :grin:

Lenke til kommentar

Dette fiksa jeg selv. Jeg tok LEDs fra gamle AT-kabinetter siden de ofte er breie (dekker over stort område) Ett av hullene på ryggen kommer det lys ut av. Jeg har dessverre ikke digitalkamera eller webkamera, men jeg tenkte kansje å legge ut guide for dette. Av andre prosjekter jeg har gående kan man trekke inn 19" server-tower, tastatur-modding, skjermkjøling (fordi ingen andre har det.) Dette kommer på sida mi en gang i tida.

Lenke til kommentar

Siden skjermkjøling ble nevnt, er det noen som har opplevd at skjermen er så varm oppå at du brenner deg hvis du legger handa der?

 

min er det hele tiden, frykter at det er så mye støv i den at den ikke får nåk ventilasjon igjennom hullene(er 5 år gammel).

Lenke til kommentar

putte på ei vifte på skjermen gjorde ejg for et år siden, hadde en 17" som levde på sine siste dager (og sitt eget liv for den slags skyld) med vifte på så varte den ca 6mndr extra

 

 

hm modde musa med leds det må jeg bare gjøre

hvordan fikk du strøm til de ledsa ?

 

hmz fant en guide her, skal teste det ut når jeg kommer jeg igjen http://hw.metku.net/logomouse/index_eng.html

_________________

T-bird 1200mhz 266fsb

Msi K7T Turbo special edition

Asus Gf2 GTS 32 mb V7700 dølux oc 256400

384 mb Apacer ram...

12x samsung

Samtron 19"

 

[ Denne Melding var redigert av: K4F på 2002-01-02 14:43 ]

Lenke til kommentar

Quote:

 

On 2002-01-01 16:07 arnter skrev:

 

min er det hele tiden, frykter at det er så mye støv i den at den ikke får nåk ventilasjon igjennom hullene(er 5 år gammel).

 

 

Hvorfor ikke bare åpne skermen og blåse den ren???

Men la skjermen stå uten strøm i 24 timer, ellers kan du ødelegge den.:wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-03 18:48, Valdemar skrev:

Quote:


On 2002-01-01 16:07 arnter skrev:

Hvorfor ikke bare åpne skermen og blåse den ren???

Men la skjermen stå uten strøm i 24 timer, ellers kan du ødelegge den.:wink:


...eller du kan ødlegge deg selv...:wink:

 

_________________

dogbert.gif

 

[ Denne Melding var redigert av: SpACEmaN på 2002-01-09 18:29 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...