ompopo Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Heisann der Jeg kjøpte meg nettopp alle tre (tror ikke det er flere) Guildwars spillene i en samlepakke for $50 på Sams Club i Florida og har disse spørsmålene: 1. Det kom med en aktiviseringskode i hver av de tre boksene, trenger jeg å bruke alle tre eller holde det å bruke en og da ha muligheten til å gi bort de to andre til venner? 2. Hvordan er dette spiller i forhold til WoW? 3. Er det enkelt å spille, leste gjennom alle manualene og det virker litt komplisert når det kommer til å bruke alle hurtigtastene. 4. Jeg har 512 MB RAM, vil dette gjøre at spillet lagger mye? 5. Er det vanskelig for en venn å finne/møte meg i spillet om han spiller og vi vil spille sammen? 6. Hva er den norske prisen på Guildwars? Vil gjerne vite hva jeg sparte Håper på svar på forhand takk.
Cadesius Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 1. Aktiveringskodene er for vært enkelt spillene dine i boksen.
Thomas1992 Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Unnskyld denne OT, men jeg spørr her så slipper jeg å lage ett nytt emne. Er man nødt til ha vanlige Guild Wars før man kjøper seg Nightfall? Isåfall kan dere si riktig rekkefølge på spillene? -Thomas Endret 11. juli 2007 av Thomas1992
wolf5 Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Du må ha vanlig Guild Wars. De andre er expansions til originalen.
Thomas1992 Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Du må ha vanlig Guild Wars.De andre er expansions til originalen. 9048513[/snapback] Så det er bare å kjøpe Guild Wars på butikken, så er det bare Guild Wars Nightfall som er expansionpack, er det ikke flere? Er man nødt til å kjøpe Nightfall for og spille det vanlige? Endret 11. juli 2007 av Thomas1992
wolf5 Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Tror det finnes et helt eget forum for Guild Wars. men... Spillet: Guild Wars Expansion1: Guild Wars Factions Expansion2: Guild Wars Nightfall. Mulig at Spillet + Expansion 1 selges sammen i butikken. Siste expansion pleier normalt i alle MMORPGS selges utenom, intil en ny expansion kommer ut. Da pleier man å gå kjøpt samlepakke med spillet + alle de gamle expansionsene.
Bjonski Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Slik jeg forstod det så var disse "expansion" pakkene stand-alone..
Thomas1992 Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Slik jeg forstod det så var disse "expansion" pakkene stand-alone.. 9048605[/snapback] Så jeg kan spille uten å måtte ha alle expansionpacks?
Bjonski Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Slik jeg forstod det så var disse "expansion" pakkene stand-alone.. 9048605[/snapback] Så jeg kan spille uten å måtte ha alle expansionpacks? 9048639[/snapback] Jeg er ikke helt sikker, men det er slik jeg har forstått det.. Du får spørre noen som kan litt mer om GW
adawen Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Alle spillene er stand-alone, og alle kan flettes sammen på 1 account. Du trenger ikke det ene spillet for å spille det andre, men om du fletter sammen alle så gjør jo det spillopplevelsen litt bedre og du får tilgang til mer content til character'ene dine. For the record: GW har ikke eget spill-forum lenger, så alt postes her. Du trenger ALLE aktiveringskodene for å spille. IKKE GI DE BORT! Det er ikke vanskelig å finne deg i spillet, bare gi navnet ditt til hvem det nå er, og si hvor du befinner deg, så skal nok de fleste klare å spore deg opp. Pluss at man har friends list ingame. Tror dessuten 512mb ram skulle holde. Fikk jeg svart på alt da, mon tro.. *trøtt*
Cadesius Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Alle spillene er stand-alone, og alle kan flettes sammen på 1 account. Du trenger ikke det ene spillet for å spille det andre, men om du fletter sammen alle så gjør jo det spillopplevelsen litt bedre og du får tilgang til mer content til character'ene dine. For the record: GW har ikke eget spill-forum lenger, så alt postes her. Du trenger ALLE aktiveringskodene for å spille. IKKE GI DE BORT! Det er ikke vanskelig å finne deg i spillet, bare gi navnet ditt til hvem det nå er, og si hvor du befinner deg, så skal nok de fleste klare å spore deg opp. Pluss at man har friends list ingame. Tror dessuten 512mb ram skulle holde. Fikk jeg svart på alt da, mon tro.. *trøtt* 9049486[/snapback] Adawen har rett. Alle spillene er stand-alone-spill. Ingen er expansion packs. Men det lønner seg å ta de i rekkefølge, da vil man få en fin opplevelse av storylinen i spillene.
bossul Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 (endret) Heisann der Jeg kjøpte meg nettopp alle tre (tror ikke det er flere) Guildwars spillene i en samlepakke for $50 på Sams Club i Florida og har disse spørsmålene: 1. Det kom med en aktiviseringskode i hver av de tre boksene, trenger jeg å bruke alle tre eller holde det å bruke en og da ha muligheten til å gi bort de to andre til venner? 2. Hvordan er dette spiller i forhold til WoW? 3. Er det enkelt å spille, leste gjennom alle manualene og det virker litt komplisert når det kommer til å bruke alle hurtigtastene. 4. Jeg har 512 MB RAM, vil dette gjøre at spillet lagger mye? 5. Er det vanskelig for en venn å finne/møte meg i spillet om han spiller og vi vil spille sammen? 6. Hva er den norske prisen på Guildwars? Vil gjerne vite hva jeg sparte Håper på svar på forhand takk. 9048249[/snapback] 1. Du lager en account med 1 av kodene. Så logger du inn på spillet, der finner du en "link" til "manage accounts" eller noe. Så registrer du de andre kodene på den accounten. Da vil du få alle spillene i en account og du kan lage opptil 8 characters. Du vil kunne bruke alle dine characters i Nightfall, Prophecies og Factions. 2. Personlig mener jeg at GW har en mye bedre storyline enn WoW. Bedre instanced pvp og omtrent like bra teamplay. Det er et teambasert spill, men du kan og ha datastyrte "NPCer" med i teamet ditt, som er en stor fordel dersom du ikke finner eller har noen spesielle å spille sammen med:) I GW har du hoved-mission og du har quests. Quests er for det meste valgfrie, små oppdrag. Mission er med i storyen og er ofte gøyere å gjøre enn quests. (etter min mening hvertfall. ) Har spilt GW over 1000timer og WoW over 500. Så du kan si at jeg har prøvd begge spillene^-^ Anbefaler deg å spille PvE først, så PvP når du har litt erfaring og skills. PvPen er genial, spesielt om du har et bra guild:=) Lykke til i Tyria. 3. Det er veldig enkelt å spille. du har bare 8 skills om gangen. Du skjønner denne funksjonen bedre når du starter å spille, den er genial:) Jeg anbefaler å spille PvE delen i "eneren" først, Prophecies. Så kan du spille enten Nightfall eller Factions etter det. Selv mener jeg at Nightfall er mye bedre enn Factions da, så anbefaler det. Forresten så kan jeg anbefale deg et par klasser du kan spille ganske greit som nybegynner. Warrior/Monk er veldig grei, du har healing og armor og overlever mye. Når du er level 20, kan du skifte 2. proffesjon så ofte du bare ønsker, så andre profesjonen din er ikke et "endelig" valg 4. 512mb ram skal fungere greit. det kommer an på hvor godt skjermkort/prosessor du har. Spilte det lenge på min bærbare, som har 512mb. Det fungerte helt greit, riktignok ikke på de høyeste innstillingene da. som gjør spillet vakkert å se på. 5. Det er veeeeldig enkelt å møte andre, så lenge dere har samme versjon av GW da. Med det mener jeg f.eks. Factions, Nightfall eller Prophecies. som alle er i forskjellige "land". Tror faktisk de har lagt inn en "search" funksjon og nå, så det skal ikke være noe problem for deg å finne andre:) Bare å vite hva de kaller seg. 6. Norske priser vet jeg ikke 50$ for alle 3 versjonene er ikke gale, tror du sparte litt hvertfall^^ Og som noen har vært "uengige" om her, om du MÅ ha eneren før du kan spille de 2 andre. De er alle stand-alone spill, så du kan spille alle hver for seg med 3 accounter om du ønsker det. Vil anbefale deg å registrere alle spillene på en account, da du vil kunne bruke din hovedkaraker i 3 forskjellige land:) Ble kanskje litt rotete, men håper det forklarte deg litt:) Endret 11. juli 2007 av bossul
Kimelimm Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 5. Er det vanskelig for en venn å finne/møte meg i spillet om han spiller og vi vil spille sammen? Det er jo mange forkjellige servere, eller Realms, ivertfall på den uten expansion pack... slik "England 1" ellern oe...
Konamixx Skrevet 11. juli 2007 Skrevet 11. juli 2007 Ja, men hvis du får IG nicket til kompisen din legger du han bare til på vennelisten så kan dere avtale hvor dere skal møtes. Ikke noe stress i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå