Gå til innhold

Kritikk på fotballbilde?


Gjest Slettet+oiasdf79

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+oiasdf79

post-118015-1184106285_thumb.jpg

Thorstein Helstad

 

Kamera: Nikon D100

Objektiv: NIKON ED AF 300mm 1:2.8

Blender: F/2.8

Lukkertid: 1/320sek

Brennvidde: 300mm

ISO: 200

 

 

Bildet er tatt på en kamp mellom Brann og Strømsgodset tidlig i fotball sesongen.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan vel egentlig ikke forlange helt perfekt komposisjon i et fotballbilde, for da har man en prisvinner på hånd. Derfor synes jeg dette er så godt som det kan bli. Det er vanskelig å se noen annen løsning på dette bildet, siden det er begrenset av sideformatet her. Man kunne nemlig ønsket seg litt mer rom foran Helstad, men pytt pytt, dette er nok det beste du kunne få ut av det. Hovedpersonen i bildet er skarp, og uttrykket hans er av ekte glede og lidenskap. Slik kan man vel ikke kalle et dårlig bilde? Herlig bruk av liten dof, forresten. Som fotballbilde: godkjent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Tusen takk for kommentarer. Er selv også ganske fornøyd, med tanke på lukker på 1/320 håndholdt på 300mm med et objektiv som veier 2,7 Kg.

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
Madusius skrev:
Helt usaklig av meg, men:

 

HAJABONGA NINJA PUNCH!

 

måtte bare! :p(tenker på han fyren i bakrunnen)

9048011[/snapback]

Hehe! :!: ;)

 

 

Lenke til kommentar

Slutter meg til flere av de andre her som likte dette bildet. Imponerende skarphet med tanke på at det er håndholdt, 300mm på neste 3kg. Monopod er på ønskelisten regner jeg med :D

 

Kult uttrykk på han "duden" som tydligvis har gjort noe han er fornøyd med - Helstad?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...