Gå til innhold

Virker ikke TMN på Vista?


Anbefalte innlegg

Hei!

Ganske sikker på at denne er feilpostet, men har ikke peiling på et annet sted den kunne hvert... Så en moderator får flytte den til den kategorien den hører hjemme...

 

Jeg har Windows Vista og har lyst til å begynne å spille TrackMania Nations... Men når jeg har innstalert det ferdig så popper det flere feilmeldinger opp... På en av dem står det: "Denne driveren er blokkert på grunn av kompatibilitetsårsaker."

 

Hva betyr dette? Er det fordi jeg har Vista at dette spillet ikke virker?

 

 

Håper på raske, og ordentlige svar!

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker den versjonen man laster ned herfra...

Jeg husker det stod noe om starforce på de feilmeldingene, og at "Versjonen av Windows ikke var kompitabel med starforce" (det stod noe sånt, om jeg ikke husker feil...)

Så det kan være problemet...

Hvor laster man ned gratis versjon av TMN på steam da? Link?

Lenke til kommentar

Bumper meg selv...

Jeg skal på ferie nå, og har lyst til å laste ned Trackmania Nations (siden det er gratis, og utrolig bra!) til pc'en min så jeg kunne øve meg på det uten å være på nettet (er ikke nett der jeg skal).

Så hadde blitt veldig glad om dere kunne hjelpe meg med dette...!

Funker det ikke på Vista, eller funker det, men jeg gjør noe feil...?!

 

Håper på gode svar, så fort som mulig...!

 

:)

Lenke til kommentar

Prøv å installer spillet på en annen maskin (XP) og så kopierer du mappa over på din maskin. Og så starter du spillet fra EXE i den mappa (altså ikke den vanlige der du kan velge "config" , "play" og det der)

 

Leste også et sted at man kunne kopiere en bestemt fil fra en annen maskin, men jeg husker ikke helt hvilken det var.. Prøv å google det.

Tror det finnes en patch et sted også.

 

Men mest sannsynlig så vil ingen av disse metodene fungere, iom at vi satt 3 dager å prøvde å fikse det på kameraten min sin vista-pc under TG07.. :roll:

 

Blir vel til at du må kjøre XP :p

 

Edit: Prøv denne: http://www.star-force.com/protection.phtml?c=83&id=957

Endret av raid2
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hei!

Ganske sikker på at denne er feilpostet, men har ikke peiling på et annet sted den kunne hvert... Så en moderator får flytte den til den kategorien den hører hjemme...

 

Jeg har Windows Vista og har lyst til å begynne å spille TrackMania Nations... Men når jeg har innstalert det ferdig så popper det flere feilmeldinger opp... På en av dem står det: "Denne driveren er blokkert på grunn av kompatibilitetsårsaker."

 

Hva betyr dette? Er det fordi jeg har Vista at dette spillet ikke virker?

 

 

Håper på raske, og ordentlige svar!

 

:)

prøv å høyreklikk på TMN ikonet, så velger du egenskeper. så velger su kontabilitet, der velgeer du kjør programmt i kontabilitetsmodus for windows XP SP2 eller noe sånt no

da trykkr du ok og sånt. så kan du prøve, og sjekke om det funker nå :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...