Gå til innhold

3D Studio max ødelegger for meg !


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt 3D studio MAX en ganske lang stund nå (4-5 år) men plutserlig da jeg innstallerte Windows XP fikk jeg konstant beskjed at det var en lisens liggende inne på PC'en, og jeg måtte isåfall kjøpe en ny. Uansett om jeg sletter 3D max, reinnstallerer windows (2K) eller formaterer får jeg den samme meldingen. Ikke søren om jeg skal kjøpe meg en n lisens, skal bare bruke den jeg har på PC'en...

 

Dette er frykterlig irriterende, og selfølgerlig skjedde dette akkuratt når jeg skulle bruke det :sad:

 

Er det noen som vet hvor i huleste denne lisesfilen ligger inne på harddisken? Den må ligge på et lurt sted a formatering ikke hjalp .

 

PLEASE HELP!!!!!

 

Mvh

Allyse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Jeg vet ikke om du nå har fått det til å virke. Men det er uansett problemer med å kjøre 3d max i xp.

Selv om du laster ned dsen nyeste c-dilla til xp, har mange problemer med å få det til å virke, både pirat kopier og orginale.

 

Noe med at registrerings koden til xp må være alpha numeric, mens de kodene flest har ikke er det.

 

Det sikkreste og mest problemfrie er å kjøre programet i et annen os.

Lenke til kommentar

Tror jeg har det samme problemet..får ikke opp lisensregistreringen som skal komme etter instalasjonen, blir avbrutt av en feilmelding om at cdilla ikke er installert.

 

I readme fila så står det om dette problemet og hvordan det skal fikses, men det funker ikke for meg.

Har også oppgradert til 4.2, men får akkurat samme feilmelding.

Har lagt den inn på 2 pcer med WinXP, men får samme feil, så det er nok en XP feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...