Gå til innhold

Ossen får man Ps2-internett tilkobling til ps2'en?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har lyst å spille GTA SA på internett.

 

Man kan vel ikke spille PS2-utgaven av GTA: SA over internett? :hmm:

 

Uansett, for å koble den til internett må du ha en nettverksadapter (hvis du har en av den gamle varianten av PS2), men hvis du har slimline-varianten, så er nettverkskortet innebygd. Og du må ha en nettverksdisk til PS2, pluss en PIN-kode som du får ved å registrere deg på www.ps2registration.com eller noe sånt.

Endret av Lodvgs1
Lenke til kommentar
Multiplayer: A two-player cooperative mode has also been added for the PlayStation 2 and Xbox versions. Accessing this mode will launch a series of special objectives similar to 'Rampages' from previous Grand Theft Auto games. Two human players will be able to travel by car or on foot. Both players are required to remain on the same screen and within a reasonable proximity of one another.

Fra wiki

 

Er 99,99999% sikker på at det er at 2 personer spiller på samme konsol, og ikke over nettet.

 

edit: Men du tenker kanskje på san andreas multiplayer moden for PC?

Endret av BigFatty
Lenke til kommentar
den opperste,

men uten sånne blå dingsebumser :)

9042308[/snapback]

 

De blå greiene er bare et stativ som gjør at man kan sette PS2en vertikalt. Men om du har en gammel PS2, så må du få tak i en nettverksadapter (noe du sannsynligvis må få kjøpt brukt, i og med at Sony er sluttet å produsere dem), du må få tak i en nettverksdisk til PS2en, og du må få tak i en PIN-kode for å spille på nett (PIN-koden får du ved å registrere PS2en din på nettet).

 

Men om du ser på denne siden, så står det at GTA: SA til PS2 ikke støtter online-spilling:

http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=54221

 

I og med at PC-utgaven ikke hadde onlinespilling implementert da den kom, så tviler jeg på at PS2-utgaven har det.

Lenke til kommentar
den opperste,

men uten sånne blå dingsebumser :)

9042308[/snapback]

 

De blå greiene er bare et stativ som gjør at man kan sette PS2en vertikalt. Men om du har en gammel PS2, så må du få tak i en nettverksadapter (noe du sannsynligvis må få kjøpt brukt, i og med at Sony er sluttet å produsere dem), du må få tak i en nettverksdisk til PS2en, og du må få tak i en PIN-kode for å spille på nett (PIN-koden får du ved å registrere PS2en din på nettet).

 

Men om du ser på denne siden, så står det at GTA: SA til PS2 ikke støtter online-spilling:

http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=54221

 

I og med at PC-utgaven ikke hadde onlinespilling implementert da den kom, så tviler jeg på at PS2-utgaven har det.

9042344[/snapback]

 

men det står jo "Online støtte" :s

Lenke til kommentar
den opperste,

men uten sånne blå dingsebumser :)

9042308[/snapback]

 

De blå greiene er bare et stativ som gjør at man kan sette PS2en vertikalt. Men om du har en gammel PS2, så må du få tak i en nettverksadapter (noe du sannsynligvis må få kjøpt brukt, i og med at Sony er sluttet å produsere dem), du må få tak i en nettverksdisk til PS2en, og du må få tak i en PIN-kode for å spille på nett (PIN-koden får du ved å registrere PS2en din på nettet).

 

Men om du ser på denne siden, så står det at GTA: SA til PS2 ikke støtter online-spilling:

http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=54221

 

I og med at PC-utgaven ikke hadde onlinespilling implementert da den kom, så tviler jeg på at PS2-utgaven har det.

9042344[/snapback]

 

men det står jo "Online støtte" :s

9042415[/snapback]

 

Jeg så det, men jeg går ut fra at det enten er feil, eller at de sikter til at PS2-utgaven støtter multiplayer på delt skjerm eller via sammenkoblede maskiner eller noe sånt. For å få online-muligheter på PC-utgaven må du installere en uoffisiell patch som legger til den funksjonen, men en slik patch finnes, AFAIK, desverre ikke til PS2. Så jeg tror nok desverre ikke du får spilt GTA: SA over internett på PS2. Men jeg skal selvfølgelig ikke påstå noe 100% sikkert :)

Endret av Lodvgs1
Lenke til kommentar

jeg fikk gta sa første dagen det kom ut. (tipper ikke internett tilkobling tilk ps-2 fantes da.)

 

1)

Og mitt gta sa kover står det INGENTING om online..

Fordi det fantes ikke online spill på ps2 da (Tipper jeg!)

 

 

2)

Men kanskje etter noen år så har de skifta litt på koveret

siden de lagde internett kobling til ps2

men skal til butikken imorgen kl 1.00 på dagen, så skal jeg snakke med de åp sjosken jeg, får se hva det blir ;)

 

men tror ikke det er online på ps2, men håper :p

 

Sov godt =P.........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...