Gå til innhold

VT/TS(WOW) mic problemer


Anbefalte innlegg

Vet dette problemet/spørsmålet ikke har så veldig mye med world of warcraft direkte å gjøre, men siden det handler om VT til raids så tilhører det til wow indirekte.. Var litt usikker på hvor jeg ellers skulle poste denne posten...

 

I hvert fall. Problemet lyder som følgende:: Jeg er officer i et guild og har vledig behov for bruk av ventrilo til raids/groups, spesielt funksjonen med MIC. Jeg kan faktisk høre når andre snakker på Ventrilo, men når jeg skal snakke kan ingen høre hva jeg sier:S Så det er altså outgoing lyden på PC'en somer noe "fuck" med.. 95% på at det ikke er mic'en, har tatt en liten test på dette..

 

Har faktisk hatt problemet en liten stund nå, men har ikke vært noe særlig nødvendig før nå. Jeg står fast og trenger noe gode forslag, vær så snill :)

Endret av Layn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Har problemet selv. Mic'n funker helt fint i andre program, men bare nesten i VT.

 

Når jeg joiner en kanal, kan jeg snakke med de der, men går jeg inn i et rom så går det ikke. :S Da hører ingen meg. Men hvis jeg går et trinn tilbake funker det.

 

(Brukte Skype litt i dag, men da får jeg fryktelig lav fps)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Så det er altså outgoing lyden på PC'en somer noe "fuck" med.. 95% på at det ikke er mic'en, har tatt en liten test på dette..

9032460[/snapback]

Så det funker ikke med andre program heller? Skype, teamspeak osv.

Lenke til kommentar
Så det er altså outgoing lyden på PC'en somer noe "fuck" med.. 95% på at det ikke er mic'en, har tatt en liten test på dette..

9032460[/snapback]

Så det funker ikke med andre program heller? Skype, teamspeak osv.

9034684[/snapback]

 

Funker ikke i teamspeak i hvert fall

Lenke til kommentar

det som ikke er problemet er som følgende:

 

har knap på micen, dette var ikke noe prob

har ikke muta sounden

har ikke muta outgoing sound dritten

 

 

MEN, RostaD sa: sjekk at outbounden din ikke står på 0 faktisk:S

På VT står både outbound og inbound :hmm:

Hva gjør dette og hva skal jeg eventuellt gjøre med dette?

Endret av Layn
Lenke til kommentar
Mente -10, beklager.

 

jo mere på + siden du setter inbound jo høyere blir lyden du hører, samme med outbound bare at da er det lyden fra deg som blir høyere.

9038954[/snapback]

 

så jeg skal altså ikk ha noen problemer hvis jeg har 0?

Lenke til kommentar

Etter jeg installerte Vista har aldri micen min fungert i Ventrilo (ikke prøvd noe annet), regner med det er noe med oppsettet. Vet at mic funker, får lyd i høytalere og ser bevegelse på "lydgrafen" i Windows når jeg snakker/puster i den.

 

Noen med Vista som har mic i Ventrilo, som fungerer? Gidder du isåfall ta noen screens av vent og windows mic settings?

Lenke til kommentar
Prøv å legg inn nye lyddrivere, det fiksa problemet for meg i allefall.

9042493[/snapback]

 

Kan dette hjelpe mitt problem også?

 

I så fall, En link til hvor jeg kan laste ned nye og forbedrete lydriver?

9043059[/snapback]

Det må du nok finne frem til selv.. Finn ut navnet på hovedkortet ditt, og gå på hjemmesiden til produsenten, og finn frem til hovedkortet du har. Der burde det ligge nye drivere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...