PyrionZ Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Har blitt Corporal, og tenkte unlocke den siste sniperen (L96A1), men jeg hadde bare første rekka med våpen å velge i, så jeg valgte medic våpenet. Men hvorfor har jeg ikke den andre "rekka" med våpen? Eller hva må jeg gjøre for å få den? Legger ved link til statsen min, så ser dere at jeg bare har den første "rekka". http://bf2s.com/player/97620277/ Hadde vært fint med hjelp her; D
AndyF Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 fordi du må ha spilt special forces for å få tilgang til de unlocksene. hvis du har en kompis eller noe kan du bare få han til å logge på med din bruker på SF og spile ca en time på et par servere så får du tilgang til de andre unlocksene. i tilleg får du 2 unlocks for hver gang du ranker etter det og en ny unlock for alle rank du tidligere har klart
PyrionZ Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Skrevet 9. juli 2007 Har special Forces, så da er det bare å spille litt der så kommer de?
Bister Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Har special Forces, så da er det bare å spille litt der så kommer de? Du trenger bare spille en runde så har du de unlocksene på Special Forces
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå