saimon Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Hva er best? aldri skjønt om jeg burde ta int eller + healing:p Endret 8. juli 2007 av saimon Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Det du mangler tenker jeg ^^ Lenke til kommentar
saimon Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 har valget, 22int eller +46 healing, vem tar jeg? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Class er du? Mye healing har du ellers? Sliter du med mana? +Healing er bedre i det lange løpet. Endret 8. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
saimon Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Class er du? Mye healing har du ellers? Sliter du med mana? +Healing er bedre i det lange løpet. 9031045[/snapback] Er pala, har 149 + healing, men er ret da, bare nettop begynt å samle gear for å specce holy, så sliter nok med manaen nå ja:P Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg hadde tatt +healing, 220 mana blir kastet bort med en gang, ikke vits. Hvorfor sliter du med manaen? Velg lave ranks når du skal heale, ikke mainheal hvis du ikke har gear til det heller. Lenke til kommentar
saimon Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 sliter med manen fordi jeg som sagt nettop kommer fra ret, gearet mitt suger:P så mainhealer ikke enda, men samler gear, bare lurte på hva jeg burde velge når jeg samler.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kjør på med +healing enchanten, du kommer til å få nok mana senere, men du må selvsagt huske å ikke ofre for mange stats for +healing. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg hadde tatt +healing, 220 mana blir kastet bort med en gang, ikke vits. Hvorfor sliter du med manaen? Velg lave ranks når du skal heale, ikke mainheal hvis du ikke har gear til det heller. 9031104[/snapback] Er vel 15 mana per intellect, så 330 mana (Pirke). Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Åja, en stund siden jeg har spilt WoW >.> Lenke til kommentar
railcat Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hvilken lvl er du forresten? Lenke til kommentar
saimon Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Sjekk ut Stainar i armory og kommenter, vet mye er cloth, men ikke fått tid tild å skaffe så mye:P Deathwing btw Lenke til kommentar
railcat Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 forresten, hvorfor skal du enchante den grønne macen på lvl 62? er det heller ikke bedre å vente litt... dropper masse våpen, samt quest revards som er bedre enn den på veien opp mot lvl 70... 62-70 går jo unna som det griner etter... Bedre å spare enchanten til noe bra i steden, men for all del, har du mye penger å bruke oppe så ville jeg tatt +healing isteden for +int uansett... Som sagt før, det tjener du på i det lange løp... Lenke til kommentar
Layn Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 jeg ville heller sagt intelect... Et eksempel: 22 int gir meg sånn ca 2* flash of light.. en av de blir sikkert crit, tilsammen healer det sånn over litt 3k(med mitt gear) du må heale en stund får tjene opp så mye med+46 healing. Det blir bare på de aller lengste fightene Lenke til kommentar
saimon Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) forresten, hvorfor skal du enchante den grønne macen på lvl 62? er det heller ikke bedre å vente litt... dropper masse våpen, samt quest revards som er bedre enn den på veien opp mot lvl 70... 62-70 går jo unna som det griner etter...Bedre å spare enchanten til noe bra i steden, men for all del, har du mye penger å bruke oppe så ville jeg tatt +healing isteden for +int uansett... Som sagt før, det tjener du på i det lange løp... 9033080[/snapback] Ellers da? bra gear? Endret 8. juli 2007 av saimon Lenke til kommentar
railcat Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 var vell ikke akkurat det beste gearet jeg har sett nei... levlet fort eller? men det ordner seg ganske fort etter som du levler... sykt hvor bra tbc gearet er i forhold til pre tbc gearet... hadde ganske bra gear med magen min... alt var fra ZG, MC, BWL og noe pvp gear... men dette røyk ett etter ett ettersom jeg levlet... litt surt i grunn, hadde brukt en del tid på å skaffe det, men men:) liker tbc jeg:) Lenke til kommentar
saimon Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 var vell ikke akkurat det beste gearet jeg har sett nei... levlet fort eller? men det ordner seg ganske fort etter som du levler... sykt hvor bra tbc gearet er i forhold til pre tbc gearet... hadde ganske bra gear med magen min... alt var fra ZG, MC, BWL og noe pvp gear... men dette røyk ett etter ett ettersom jeg levlet... litt surt i grunn, hadde brukt en del tid på å skaffe det, men men:) liker tbc jeg:) 9033347[/snapback] Er nok mer at alt gearet jeg hadde var jo for ret, måtte kjøpe mye ah drit og billig greier:p men men, alle q rewards fra nbå skal bli holy Lenke til kommentar
railcat Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Høres ikke dumt ut... har en pala lvl 40, men det er ikke akkurat så mye gear å velge mellom på denne lvlen.. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg ville nok gått for +healing ja. Jobb med å skaffe deg litt mana regen stæsj. Int kommer etterhvert som gearet blir bedre. bruk små heals. Flash Heal is your friend. Legge ved link til armory profilen til palaen min så du kan ta en titt. Ikke den beste, men jeg har solo healet Mechanar, litt stress men det gikk. hehe. http://armory.wow-europe.com/character-she...onglade&n=Anlon Lenke til kommentar
olemedkrutt Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Er du paladin trenger du bare å gå etter +healing og spell crit. Alt det andre får du av buffs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå