Gå til innhold

Forhåndsbestill Halo 3: Legendary Edition NÅ!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk angrerettskjemaet på e-posten nå..

9564718[/snapback]

 

 

er rart jeg bestilte den 25 juli og har enda ikke fått noe bekreftelse på at spillet er sendt.

 

Limited edition fra AS

9565958[/snapback]

 

Burde jo ha blitt sendt nå da, siden du bestillte så tidlig :hmm:.. Eneste jeg rådet jeg kan gi deg er å kontakte AS på telefon eller e-mail, og forhøre deg om saken....

Endret av Otowi
Lenke til kommentar

Kan hende at de har fått så mange bestillinger av CE, eller collector's limited edition som det fulle navnet er, at de ikke har fått in nok av det...

 

Husk hva Zailor sa om Legendary, bare 80 tatt in til Norge og mange andre land, kan rett og slett være at de ikke har nok av CE inne, men jeg ville ventet til i morgen før jeg sendte mail/ringte til AS...

 

*edit: nok en leif, huff så dårlig dette keyboardet er :innocent::D:whistle: *

Endret av Otowi
Lenke til kommentar
Kan hende at de har fått så mange bestillinger av CE, eller collector's limited edition som det fulle navnet er, at de ikke har fått in nok av det...

 

Husk hva Zailor sa om Legendary, bare 80 tatt in til Norge og mange andre land, kan rett og slett være at de ikke har nok av CE inne, men jeg ville ventet til i morgen før jeg sendte mail/ringte til AS...

 

*edit: nok en leif, huff så dårlig dette keyboardet er  :innocent:  :D  :whistle: *

9566780[/snapback]

Jeg fikk en mail der det sto at "din bestilling har ikke riper, og dvd'ene er ikke løse" eller noe, så det virker som de har lagt av til meg da... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...