Gå til innhold

Hvem har best gaming pc? Samenlign med andre her


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg tenkte vi kunne lage en slags samenligning på hvem som har best bærbar her på forumet.

 

Skriv specs og link bilde hvis du har! og navn såklart :)

 

Jeg skal bestille meg Multicom Compal IFL90+ med følgende specs:

 

Skjerm: 15,4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 matt skjerm

Prosessor: Intel Core 2 Duo Mobile T7300 2.00GHZ 4MB Cache

Harddisk: 160GB SATA 5400RPM 2.5"

Minne: 4GB minne DDR2 667MHz SO-DIMM (2 x 2GB)

Batteri: 9-celler 7200mAh XL (batteritid ca 5 timer)

Grafikk: Nvidea GeForce 8600M GT 512MB (Santa Rosa)

og med turbo minne.

 

Tror den er ganske nice :D

 

 

Link: Multicom IFL90+

post-91202-1183893097_thumb.jpg

Endret av bjorneoen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Best til hva?

 

Den bærbare jeg bruker nå er en Toshiba Sattelite Pro med Pentium M 1,7GHz Banias, med 1GB DDR-ram, Intel GMA grafikk, 120GB harddisk, 15" skjerm med 1600x1200 osv. Jeg synes den er best til mitt bruk og min lommebok akkurat nå. Bedre enn din. :)

Lenke til kommentar
Best til hva?

 

Den bærbare jeg bruker nå er en Toshiba Sattelite Pro med Pentium M 1,7GHz Banias, med 1GB DDR-ram, Intel GMA grafikk, 120GB harddisk, 15" skjerm med 1600x1200 osv. Jeg synes den er best til mitt bruk og min lommebok akkurat nå. Bedre enn din. :)

9028587[/snapback]

 

 

Er den der bedre enn min? Tror ikke det!

Lenke til kommentar
Best til hva?

 

Den bærbare jeg bruker nå er en Toshiba Sattelite Pro med Pentium M 1,7GHz Banias, med 1GB DDR-ram, Intel GMA grafikk, 120GB harddisk, 15" skjerm med 1600x1200 osv. Jeg synes den er best til mitt bruk og min lommebok akkurat nå. Bedre enn din. :)

9028587[/snapback]

 

 

Er den der bedre enn min? Tror ikke det!

9028790[/snapback]

 

Til hans bruk og lommebok kan du jo ikke si at det ikke er den beste? Må også tenke på at da han skrev innlegget sitt het tråden: "Hvem har best bærbar pc? Samenlign med andre her", og ikke gaming som den heter nå.

Lenke til kommentar
min Compaq Portége eier den dritten : Multicom IFL90+ !!

 

Har pentium 3 500mhz, og magnesium ramme, lager ikke en lyd.........

 

kosta 36 000 uten mva i 1998\99. Retard tråd BTW.....

9029001[/snapback]

 

Enig i at tråden er litt retard, blir litt "Hvem har størst tiss" tråd.

 

Men lurer litt på hva du legger i god maskin da. Eneste vi vet er prosessoren og prislappen på den, pluss at ramma er av magnesium. Skjermkort? Ram? Batteri? Skjerm?

Endret av NevroMance
Lenke til kommentar
Tissen min er større enn alle andre sin, og pappan min banker din.

9034175[/snapback]

 

Nehei! :!:

 

Synes tråden her burde blitt omgjort til hvilken bærbar som er best der ute. (Tenker ikke på hva folk eier, men hva som kanskje dere har hatt lyst på eller noe sånt, utseende, ytelse, o.l.) ;)

Lenke til kommentar
Syns dette virker som en "tissen min er større enn tissen din" tråd jeg...

 

Best til hva?

Helt enig...definisjonen "best" er forskjellig etter bruksområde.

9028591[/snapback]

 

 

Nå skrev vel trådstarter: Hvem har best gaming pc? Samenlign med andre her, i overskriften.

Og jeg tror hverken Simen1's (Intel GMA grafikk), eller deepsleep's laptop er bedre til gaming.

Så da er vel bruksområdet definert allerede i overskriften.

Og hvis alle som synes tissen min komentaren er morsom skal skrive et eget svar om det fyller man opp tråden med unødvendige komentarer.

 

Hadde vært intresant med benchmarks i tillegg til spec's hvis man skulle poste noe i det hele tatt, siden det er gaming det er snakk om.

Lenke til kommentar

Foreslår at alle som ikke har noe konstruktivt å komme med, frastår fra å komme med kommentarer. Bla deg fram til neste topic i stedet for.

 

Selv har jeg bare denne. Alt for lite minne på den desverre. Bruker bare den til jobb relaterne ting. Så egentlig hadde vel ikke jeg heller noe å bidra med..

Endret av butare
Lenke til kommentar

personlig har jeg en compaq. av typen gammel skit som kun klarer å kjøre flash spill på nettet. (cpu xp2000+, 1gb ram, 40gb hd, wxga skjerm, ati mobile grafikk) men bruker den bare på jobb og til å se på film så det er vel egentlig greit til mitt bruk, men som gaming pc er den helt og holdent elendig. syntes egentlig det er litt teit å spille på en bærbar da bærbare aldri har vært beregnet for det. det eneste du ender med er å betale 3-4ganger så mye og mister muligheten til å oppgradere. samt du får elendig lyd, tastatur/mus er heller ikkebeste og ergonomien blir som regel shabby. men men. hver til sitt

 

forøvrig vil jeg påpeke at denne tråden viser hvorfor jeg ikke liker diskusjon.no lenger. en lager en tråd fordi en faktisk lurer på noe, deretter kommer moderator og krever at tittelen skal endres, og så blir tråden fyllt opp av frystrerte sommerkåte fjortiser som ikke har annet utløp for sin frustrasjon.

Endret av Petterbw
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...