Patrick de Maar Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Drivere som følger med på cd er ofte utdaterte og fulle av bugs. så nei, det holder ikke.
annihiLius Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Skrevet 10. juli 2007 ok. noen forslag på hvor jeg kan finne drivere?
annihiLius Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Skrevet 17. juli 2007 Har laste nye drivere, men funker fortsatt ikke. Kommer opp navnet på harddisken når jeg skrur på pcen, så står det press F4 for RAID utility.
HAG Skrevet 17. juli 2007 Skrevet 17. juli 2007 Kikk i manualen til hovedkortet / gå inn i Bios og se om raid er enabla for SATA controlleren - rekner med at SATA er enabla når du får opp "RAID utillity" ved oppstart av PC'en. Eventuelt gå inn i "RAID utillity" og se om du kan sette opp disken utenfor raid - disable raid der, tvilsomt tror eg, mest sannsynlig en option i Bios på hovedkortet. "RAID utillity" blir Bios'en på raidcontrolleren til SATA chippen. Får den leksa etter Bios på hovedkortet mitt, men eg bruker raid5 på SATA "controlleren" på mitt ASUS A8R32-MVP DL (S939 Crossfire).
annihiLius Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 HAG, jeg skjønte ikke helt hva du mente med det du sa, jeg gikk inn på BIOS, men fant ikke no sted hvor jeg kunne enable og disable SATA controlleren.
coRnflEks Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 1. Hør om harddisken faktisk går rundt - den får strøm. 2. Sett opp RAID 0 på harddisken, selv om det bare er en harddisk, eller prøv en annen socket for å plugge den inn i - det kan hende at du har flere kontrollere, noen som har RAID, andre ikke. 3. Installer driverene som diskutert. 4. Formater og bruk.
annihiLius Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Hvordan setter jeg opp RAID 0 på harddisken da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå