Evil-Duck Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Heisann , jeg har derbien skrudd orginall for øyeblikket . og jeg finner en ting san utrolig merkelig ... Den går nemelig MYE fortere en den skal . alt når det kommer til motor er orginalt . har sjekka svana å der er en liten plombering i starten og det er ikke langt jeg kunne stikke inn pinnen før den traff noe annet . så anlegget er vertfall plombert . Den Går 70 på flaten , har hatt den opp i 80 ned en liten bakken ( da jeg ligger helt flat over tanken , noe som sikkert ser veldig domt ut i 80 km/t ) å den kjører dritlett fra en annen GPR her jeg bor , å i tilleg er jeg en god del tyngre en den sjåføren der så jeg synst dette egentlig er veldig merkelig . Skal lage film av det engang jeg har veldig lite å gjøre .. Men noen som kan ha peiling på hva som kunne ha skjedd ? ( dette skjedde da etter jeg satte på orginal anlegge etter effektanlegg hadde vært på)
Medisinmannen Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Kansje du har brent vekk plomberingen som var i orginal anlegget Min derbi gpr gikk i 60 med orginal anlegget ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå