Gå til innhold

lade 360 kontroller..?


Pixl.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Batteriene som følger med er ikke oppladbare, så vidt jeg vet. Så du må nok kjøpe nye batterier etterhvert som du trenger det. Eller du kan kjøpe Quick Charge Kit, hvor det er med oppladbar batteripakke + lader. Et annet alternativ er å kjøe Play&Charge-kit, eller hva det heter, men da ser jeg egentlig ikke vitsen med trådløs kontroll.

 

Det går også an å kjøpe oppladbare batteripakker til Quick Charge Kit separat, noe som er bra, da du kan lade 2 stk. samtidig.

Lenke til kommentar

jeg har play and charge og jeg må anbefale det! det som er så fint er att du kan spille mens du lader og når du har ladet det opp så kan du bare ta ut den fra kontrollen å spille trådløst igjen :)

har spart meg masse penger med tanken på alle de batteriene jeg hadde måttet kjøpe..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Egentlig ikke. Setter du kontrolleren til lading med usb-kabelen i 360'en, slår maskinen av, vil den gå i dvale-modus der den kun gir strøm til kontrolleren. Når kontrolleren er fulladet vil den automatisk slå seg helt av.

Lenke til kommentar
Egentlig ikke. Setter du kontrolleren til lading med usb-kabelen i 360'en, slår maskinen av, vil den gå i dvale-modus der den kun gir strøm til kontrolleren. Når kontrolleren er fulladet vil den automatisk slå seg helt av.

9035436[/snapback]

usb kabel??og det er enkelt og få tak i eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...