Samegerilja Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 (endret) Worldofmi har annonsert at de vil lage den 5 i serien om Guybrush Dette er meget gode nyheter. Monkey Island 5 is currently not in production, at least that's what LucasArts says. However, former PR manager, Tom Sarris, has confirmed on several occasions that there definitely will be a Monkey Island 5 sometime in the future. On behalf of WMI, Marek of Adventure Gamers fame, was kind enough to ask Tom Sarris a few questions at E3, May 2002. Is it possible that we will see a Monkey Island 5 in the future or have you definitely closed the book on that franchise? They are definitely going to make Monkey Island 5 since it is their most popular franchise. However, we shouldn't expect it in the near future. The Mixnmojo crew had the chance to interview Simon Jeffrey, president of LucasArts, while attending E3, May 2002. Andrew: And what about a new Monkey Island game? Are you guys interested in doing that still? Simon: At some point in the future, there will undoubtedly be more Monkey Island games. No doubt about that. PC Zone interviewed Tom Sarris and again he assured us that Monkey Island 5 will definitely be made. Dette kommer til å glede mange pirates hjerter, også selfølgelig mitt obs! Jeg vet ikke om dette er gamle nyheter, men har selv funnet det ut nettopp Endret 9. juli 2007 av Samegerilja
Samegerilja Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Ja hvis det skal bli suksess må det forbli 2-D, men har en sterk tro på at skaperen holder seg til det gamle :O
Loeve Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Skjer med den plutselige boomen av oppfølgere, da? Etter Monkey Island 4 skal det mye til for at jeg orker å bruke en krone til på serien. 2D plz!
Samegerilja Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Mange spill som er blitt slaktet av ekte fans. Dette pga mange deler av spillets gameplay er endret og man har mistet selve essensen av spillet. En utvidelse av spillet vil ikke si at de endrer på noe annet en litt grafisk, men også nye lokaliteter og nye oppgaver som man skal løse. Men dette er noe du mener, alle har rett til å mene hva de vil
Windoge Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Kanskje det kommer noe nytt om spillet under årets E3? Krysser fingrene.
Samegerilja Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 Vi får håpe det, det er jo tross alt et meget populært spill. Vi krysser fingrene vi også
sedsberg Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg er 99% sikker på at det blir 3D. Håper i det minste det blir bedre enn 4-ern. Samme med Larry. Kjempemorsomt spill som ble totalt maltraktert i 8-ern.
qwert Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 Jeg tar gjerne et nytt MI-spill, men alvorlig talt folkens: Dere diskuterer her fem år gammel informasjon...
Samegerilja Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 (endret) -Slettet- Endret 8. juli 2007 av Samegerilja
qwert Skrevet 8. juli 2007 Skrevet 8. juli 2007 (endret) De har senere også intervjuet de og nå har de klarlagt at det blir Monkey Island 5.Beklager å måtte avblåse optimismen her, men all informasjonen på den siden er ca. like gammel (den er uforandret siden November 2003). Din uthevede 'again' refererer til et intervju fra Desember 2002 og det siste sitatet er (som Sam&Max referansen avslører) fra November 2002. Endret 8. juli 2007 av qwert
Samegerilja Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Skrevet 8. juli 2007 (endret) Som Hardcore Monkey Island og Guybrush Threepwod fan, virket disse nyhete som en gave fra oven. Derfor overså jeg mange faktaer f.... jeg som trodde dette var gode nyheter Men det er fremdeles lov å håpe? Endret 8. juli 2007 av Samegerilja
Nielsen75 Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 Bare det blir et pek-og-klikk spill, om det i det hele tatt kommer, blir jeg fornøyd.
Crazy_Man Skrevet 9. juli 2007 Skrevet 9. juli 2007 [iRONI]Blir nok fps heller[/iRONI] ironi på internett er ikke alltid lett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå