moestue Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Kjøpte en Lowepro Stealth Reporter 100 i går, men synes det ser litt "nerdete" ut hvis noen skjønner. Lyser veldig foto av den. Har en veske/taske som ligner litt på den Domke bag'en, og lurer på hvordan det vil funke å putte innmaten fra Loweproen i den. Da lyser den ikke så mye foto lenger og er mye bedre å ha på skulderen. Ulempen er at den ikke har glidelåssystem, altså lett å stjele fra, samt at vann kanskje kommer lettere til. Hva synes dere? What to do?
Patrol_33 Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Har vurdert å lage innmat til en sekk jeg har en stund. har vudert å bruke isopor eller skumplast å skjære ut så det passer utstyret mitt. siden jeg ikke finner noen fotosekker som jeg synes er geniale. Fordellen er at jeg får 100% passform Ulemper: Må lage ny innreding når jeg kjøper nytt utstyr. Har ikke helt sansen for de sekkene som er å få kjøpt, det er for tungvint å få kameraet inn og ut av sekken og borelåsen som brukes til skillevegene tror jeg kan bli dårlig med tiden. Hvis jeg får ånden over meg i sommer kan jeg legge ut noen bilder av resultatet.
moestue Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Tror jeg prøver å lage en ny bag ut av Lowepro innmaten. Taper jo ingenting på det, bortsett fra at jeg ikke bruker selve bag'en jeg akkurat har kjøpt. Men det viktigste er jo at jeg er fornøyd.
PMnormal Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Jeg har aldri opplevd at borrelåsene blir utslitt, hvis du da ikke drar dem ut og inn hele tiden.
CFD Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Har en Vanguard fotobag hvor skilleveggene er veldig mye og av dårlig kvalitet. Borrelåsen der er langtifra like kraftig som Loewepro bagen min. Fordelen med Vanguard bagen er uansett at den er akkurat passe stor til å få nedi bøker fra lonely planet (noe som jeg setter høyt) Er nok forskjellig kvalitet på de forskjellige merkene.
moestue Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Skrevet 7. juli 2007 Fant ut at jeg simpelthen putter hele lowepro bagen i den litt større baggen min. Funker mye bedre nå. Ser ikke ut som en fotobag, og er mye bedre på skulderen.
tomsi42 Skrevet 7. juli 2007 Skrevet 7. juli 2007 Fant ut at jeg simpelthen putter hele lowepro bagen i den litt større baggen min. Funker mye bedre nå. Ser ikke ut som en fotobag, og er mye bedre på skulderen. 9024114[/snapback] Nettopp! Hvorfor gjøre det mer vanskelig enn nødvendig Tom
svenni84 Skrevet 10. juli 2007 Skrevet 10. juli 2007 Hehe.. Jeg har gjort det samme. Veske på H&M+lowepro tlz=anonym kamerabag. Greit å ha i feks Rio. Føler deg ikke lengre som et mål for all verdens lommetyver, samt at det ser fetere ut spør du meg. Dersom været er bra og jeg ikke er borte lenge tar jeg bare H&M vesken. Det er mindre stress. Grattis med ny og raff bag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå