Gå til innhold

Forskjell på Samsung 37" M86 og LG 37" LY95


Anbefalte innlegg

Hei! (igjen)

Etter masse om og men har jeg kommet frem til to tv'er det står i mellom.

Den ene: Samsung 37" M86 og den andre: LG 37" LY95

 

Mitt spørsmål: Noen som har sett disse Tv'ene opp mot hverandre?

Samsungen ser jo ut til å være billigere (nå skal jeg uansett ikke kjøpe på nett), men jeg sikler virkelig på LG'en.

Noen som kan komme med noen konkreket anbefalinger?

Takker for svar :)

 

Edit: Eller kanskje LG LF65?? ææææh! hjelp meg å velge! :p

Endret av mghogli
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samsungen er nok endel hakk bedre. sjekk ut anmeldelser av LF65 og M86 på hdtvtest.co.uk Kan ikke tenke meg at LY95 er så mye bedre enn LF65 at den slår samsungen.

 

-Nå er det ikke anmeldelse av 37 tommerne der. men det er ikke himmel og hav i forskjell på specs.

Endret av ak50224
Lenke til kommentar
Samsungen er nok endel hakk bedre. sjekk ut anmeldelser av LF65 og M86 på hdtvtest.co.uk Kan ikke tenke meg at LY95 er så mye bedre enn LF65 at den slår samsungen.

 

-Nå er det ikke anmeldelse av 37 tommerne der. men det er ikke himmel og hav i forskjell på specs.

9017484[/snapback]

 

hei

 

Jeg var i samme situasjon, men hos elkjøp i sandvika stå dem ved siden av hverandre, og det var ikke tvil om hvilken som hadde det beste bildet. Det var Lg LY95, samsungen så skikkelig dvass ut i forhold. Nå viste dem et 720p bildet på skjermen så det kan hende de oppfører seg annerledes med vanlig tv signal.

 

Jeg var iferd med å bestille Samsung M86, men jeg er glad jeg gikk for Lg'en, helt sykt bra bildet på denne, så klart og 3 dimensjonalt. Kjøpte den på hi fi senteret for 14995,-

Endret av froand
Lenke til kommentar

M86 serien til Samsung har ihvertfall jeg forelsket meg i, sinnsykt bra bilde og full HD.

 

Det som trolig skiller M86 fra de andre skjermene er det har ett glassaktig kontrastbelegg. Det er mer motstandsdyktig mot riper og gir ett sinnsykt bra bilde.

 

Ulempen er refleksjoner som man kan få i vindu, lampet, etc. :hmm:

Lenke til kommentar
Ja, ved å gå ned fra 40" til 37" på M86/87-serien faller plutselig også kontrasten til nesten halvparten (fra 15000:1 til 8000:1, dynamisk). Så skal man ha M86/87 bør man ha 40" eller større...

9044718[/snapback]

 

Hvilke 37" ville du annbefalt da? Hvis ikke 37" av m86 er noe godt valg.

Lenke til kommentar
Ja, ved å gå ned fra 40" til 37" på M86/87-serien faller plutselig også kontrasten til nesten halvparten (fra 15000:1 til 8000:1, dynamisk). Så skal man ha M86/87 bør man ha 40" eller større...

9044718[/snapback]

 

Hvilke 37" ville du annbefalt da? Hvis ikke 37" av m86 er noe godt valg.

9059885[/snapback]

 

LG'en er ikke spesiellt imponerende ved siden av Samsungen. Uansett ville jeg gått for 40" M86.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...