Gå til innhold

GS.no handel, får ikke pengene igjen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Først bør du finne ut om beløpet er faktisk trukket fra din konto eller om det er reservert. Hvis det bare er reservert får du nok beløpet disponibelt igjen etter en viss tid.

 

Ellers må jeg bare si at FOLK SOM BARE SKRIVER MED CAPS ikke har noe å gjøre på supporten til en bedrift. Makan til useriøse greier.

Lenke til kommentar

Du har IKKE betalt.

 

Beløpet har blitt reservert på din konto, for å sjekke at du har dekning. Beløpet trekkes først når varene sendes. Siden kjøpet ble kansellert før sending, blir beløpet aldri trukket.

 

Reservasjonen slettes etter noen dager, men du kan også ringe banken din og få slettet den med en gang :).

Lenke til kommentar

Du ser ikke forskjell i enkelte nettbanker. Hos meg i postbanken så står det reservasjon, og det står ikke fullt navn og nr på butikken jeg har handlet hos før etter varen er sendt.

 

Det er vel ikke meninga at man skal kunne se det, er bare en eu-regel ang at det er ulovlig å trekke for varer ved bruk av visa før de er sendt.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Ja, jeg tenkte på at di burde kunne si at det er forskjell på reservasjon og penger som er faktisk trukket.

9015764[/snapback]

banken har reservert de kronene og har tatt vekk det i totale konto pengene

men de er der fremdeles men de kan bare ikke brukes, er sån hos meg også

det står reservert etter jeg har kjøpt noe så når varen er sendt så står det betaling ^^, vil nokk stå inbetaling hos deg når reservering er over ;) vis ikke burde du kontakte payex/visa eller banken og spørre hvorfor det tar lang tid før de tar vekk reservasjonen

Endret av wiak
Lenke til kommentar

Det er da vel ikke butikken's ansvar å fortelle om bankens prosedyre.. Dette hadde su funnet ut ved å sjekke litt... Bedriften har opptrått rederlig overfor deg.. Er enormt med syting på dette forumet for tiden, sjekk opp før du bruker en overskrift med: JEG FÅR IKKE PENGENE MINE TILBAKE etc..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...