Gå til innhold

Hils på HTC Omni

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt annerledes design med de blanke overflatene. Men på en annen side er vel de blanke overflatene lett mottakelige for fett og riper, hvis det ikke blir lagt et slags lag med noe utpå, slik at det blir beskyttet. :)

Skrevet (endret)

det er en stor grense mellom det å faktisk kunne få den ned i lommen, og ikke. hvis ikke, kan de gjøre den bittelitt større..

x7500 har 5" skjerm, mens denne har 4" og qteq 9000 3,6..

edit: qtek 9000/imate jasjar får man vel ned i bukselummen, eller kommer det an på lommen, moskus?

Endret av megaloman
Gjest Slettet-45jaQkrH
Skrevet
edit: qtek 9000/imate jasjar får man vel ned i bukselummen...

9017866[/snapback]

tja, boer ha store bukselommer for jasjar, og noe tung aa ha i dressjakka, men det gaar :cool:

-er ihvrtfall liten tvil om at jasjar'en min gaar en moerk fremtid i moete ved lansering av den godbiten der :whistle:

Skrevet
qtek 9000/imate jasjar får man vel ned i bukselummen, eller kommer det an på lommen, moskus?

9017866[/snapback]

Det vet jeg ikke, jeg har kun såvidt holdt i Qtek 9000... Advantage X7500 går ikke ned i en "normal" dongeri-bukse (det vil si du kan tvinge den ned, men da blir det ikke enkelt å gå). Indrelommen i jakken anbefales. :)

Skrevet
Det vet jeg ikke, jeg har kun såvidt holdt i Qtek 9000... Advantage X7500 går ikke ned i en "normal" dongeri-bukse (det vil si du kan tvinge den ned, men da blir det ikke enkelt å gå). Indrelommen i jakken anbefales. :)

9027984[/snapback]

trodde du hadde qtek 9000 jeg men husket feil..

men hvis x7500 nesten kan gå ned i en bukse da lover det godt for omni på 4"

• 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...