Gå til innhold

Hvis du kunne byttet smil/tenner med noen..


Anbefalte innlegg

Vell da lager jeg en tråd ang smil og tenner! :)

 

Spørsmålet er enkelt, om du kunne bytte smil/tenner med noen, hvem ville det vært, og hvorfor? Legg gjerne ved et bilde! :)

 

Jeg hadde valgt Cameron Diaz, men det er vel mest fordi jeg liker mye ved den pene dama. Og hadde jeg hatt smilet hennes, hadde jeg vært glad! :)

 

039_64885~Cameron-Diaz-Posters.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vell da lager jeg en tråd ang smil og tenner! :)

 

Spørsmålet er enkelt, om du kunne bytte smil/tenner med noen, hvem ville det vært, og hvorfor? Legg gjerne ved et bilde! :)

 

Jeg hadde valgt Cameron Diaz, men det er vel mest fordi jeg liker mye ved den pene dama. Og hadde jeg hatt smilet hennes, hadde jeg vært glad! :)

 

http://imagecache2.allposters.com/images/p...iaz-Posters.jpg

9013832[/snapback]

...og så kommer det obligatoriske spm...ER DU JENTE??
Lenke til kommentar
B-Real, trenger vi virkelig alle disse trådene?

 

Hvem ville du byttet X med? (Vi har jo allerede bla. Stemme, kropp) Såvidt jeg vet om har vi en del slike tråder. Hvorfor må vi fylle opp OT-baren med slike dritt tråder? Eller skal jeg si telletråder.

9013927[/snapback]

 

 

Er litt morsomt da! :0

Lenke til kommentar
B-Real, trenger vi virkelig alle disse trådene?

 

Hvem ville du byttet X med? (Vi har jo allerede bla. Stemme, kropp) Såvidt jeg vet om har vi en del slike tråder. Hvorfor må vi fylle opp OT-baren med slike dritt tråder? Eller skal jeg si telletråder.

9013927[/snapback]

Strengt tatt så må jeg vel si meg enig i det. Vi har X antall slike threads og dette blir bare enda i en liste av telletråder. Beklager men stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...