Gå til innhold

Cloverfield eller hva enn det er det skal hete

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke J.J avkreftet at det er snakk om Gojira?

9200541[/snapback]

Jo, mener det. Var snakk om at det skulle være noe helt orginalt, altså ingen av de gamle monstrene.

• 3 måneder senere...
Skrevet

Veit ikke helt hvordan filmen kommer til å bli siden alt er "shakycam". Fikk litt blairwitch-flashback, føler den filmen har brukt opp denne måten å filme på, men håper jeg blir positivt overrasket. Teaseren var konge, ble mer usikker nå som ordentlig trailer han dukket opp.

Skrevet

Det kan fort bli kvalmende å sitte to timer med shakycam og monsterjaging, men har likevel trua på konseptet. Liker denne nye trenden med litt mer seriøse monsterfilmer (WoTW, nå denne). Hvis man i det hele tatt kan kalle det en trend da...

Skrevet

Er det noe tvil eller??

DA_The_Robot_Devil.GIF:ph34r:

Lurer på hvordan det blir en hel spillefilm med hjemmevideo. Kan jo bli en god atmosfære og slik, men regner med man blir litt svimmel etter hvert. Ser for meg det blir mye løping.

Skrevet (endret)

Hmm....war of the worlds en monsterfilm? Vil vel heller kalle det en sci-fi film. Men enig i at filmen var dårlig. Kunne vært så mye mye bedre. Effektene og lyden er det ikke noe å si på da.

Endret av Tomtruck
Skrevet

Mye som kunne vært bedre med WoTW, men den hadde virkelig mye bra å by på. Så får vi håpe Cloverfield blir enda bedre. Personlig liker jeg mer seriøse "monster/katastofe/dommedagsfilmer", (i motsetning til feks. Godzilla, Independence Day, Armageddon), og det ser ut til at Cloverfield går i den retningen. Noe sånt jeg mente...

Skrevet (endret)

for dere som ikke har fått det med dere så er det reklame for Cloverfirld i de 2 nyeste episodene av Heroes :p

(altså bruken av produktet Slusho.. som er direkte linket opp med PR kampanjen rundt denne filmen)

www.slusho.jp :p

Endret av Kebab GUD
  • 3 uker senere...
Skrevet

Kult. Tror dette blir en bra film. Stemningsfull og spennende. Men har en mistanke at den blir kort. Er vel grenser for hvor lenge de kan tøye dette plottet. Denne gangen kan ikke JJ bruke cliffhangers. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...