Gå til innhold

RPG spill og anbefale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ville anbefalt Tibia...

 

+Det er gratis

+Mange spillere

+Mange forskjellige modes å spille på(PVP, NON-PVP,PVP-ENFORCED)

+Krever skills for å bli highlevel. Det trenger man ikke på mange andre spill, som for eks. WoW.

+Lett og kommunisere med andre mennesker via chats ingame osv...

-En smuuule dårlig grafikk, men er sikkert bra nok for deg med en dårlig pc

 

Synes WoW er ganske bra også, men det koster jo penger i månenden+ at det krever at du har mye tid til å spille det.

 

Vet egentlig ikke helt hva du er interessert i, så jeg bare slang opp noe ettersom du ikke hadde spesifisert deg så godt :)

Lenke til kommentar

Finnes en del tråder om akkurat dette. Er stort sett de samme spillene som går igjen. Som Fallout, Neverwinter Nights, Baldur's Gate, Morrowind, Oblivion, osv...

 

Har selv spilt kun Neverwinter Nights spillene og Oblivion. Alle er absolutt å anbefale.

 

Edit: Skrivefeil

Endret av DaYlighT
Lenke til kommentar

jeg har blitt forelsket i spillet Overlord! det anbefales på det sterkeste. ikke for å skryte, men jeg har prøvd mange RPG spill oppgjennom Årene mine.. å ingen ting slår Overlord i noe som har sin egen sjanger :p

da snakker vi om Komedie/RPG. det er morsomt å styre de små trollene som gjør alt for deg! LØP Å KJØP!

Lenke til kommentar
  Litt rart å anbefale spill som Two Worlds, Oblivion og Titan Quest til en med dårlig pc.

 

For "Ikke så veldig bra pc" sier oss så veldig mye? Han har ikke god nok pc til Gothic 3, men det sier ikke en drit. Finnes omtrent ikke et spill som krever mer. Kjører ikke pcen hans Titan Quest så skal jeg spise hatten min (eller sokken).

 

Edit: Så nettopp at han sa han hadde en Celeron cpu. Regner med resten av pcen står i "stil" med den :p Tja, Sacred? Rimelig bra rpg.

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Arx Fatalis er et veldig bra, men også overambisiøs, gammel, og bugget, dungeon-crawl spill i stil med f.eks Oblivion(Utenom at alt skjer i dungeons). Du kan downloade det for under 10 dollar på Steam nå. Anbefales hvis du liker old-school spill, ala Ultima Underworld(Som Arx Fatalis er en direkte hyllest til).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...