Gå til innhold

TES: rose of sithis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fins sikkert en cheat som gjør at du får en ny pil, eller så kan du jo lage en.

9012192[/snapback]

kk,men åsen lager jeg en sånn pil?

eller er det noen som vett om en kode så jeg får en ny pill ?

eller er det noen andre måter å drepe han typen på?

Endret av knutarn
Skrevet

Er det han Legion Captain fyren du skal kverke? Tror du bare kan sable han ned, det skal tilogmed være mulig å provosere han til å angripe deg så du slipper bounty. :p

Skrevet
Er det han Legion Captain fyren du skal kverke? Tror du bare kan sable han ned, det skal tilogmed være mulig å provosere han til å angripe deg så du slipper bounty. :p

9012560[/snapback]

kk har prøvd men alle andre vaktene kommer å dreper meg)=

men hva er bounty.

men åsen er det jeg skal drepe han ,jeg bare dør,

går det ann å ta liv kode så jeg har uendelig med liv å så ta den av når jeg har drept han?

Skrevet

Hvis noen tar deg i å gjøre noe ulovlig får du bounty. Et drap er 1000g mens å slå til noen er bare 5g (eller var det 20?). Når vaktene kommer for å ta deg kan du overgi deg, slåss eller rømme. Hvis du overgir deg må du betale bota eller sone. Hvis du løper kan du kanskje finne en thieves guild doyen som kan hjelpe deg med bota(du betaler ham halvparten så tar han seg av saken). Hvis du slåss blir du sannsynligvis drept, eller i det minste så blir din bounty etterhvert sinnsykt høy etterhvert som du dreper stadig nye vakter.

Skrevet

skriv "tgm" i konsol er GOD mode, evt kan du klikke på mannen (men du er i konsol) og når du ser at navne hans kommr oppe i skjermen så skriver du inn "kill"

Skrevet

vent til han bader i dammen/kulpen.Skyt ham med en pil,bruk noe poison på pilen,og/eller en enchanted bue.piece of cake....hehe

Skrevet
player.additem 0003266D 1

Tror jeg er riktig (for én Rose of Sithis), men har ikke spillt på en stund, så jeg er ikke sikker. ID'en er riktig i allefall. =)

9014054[/snapback]

takker :D:D

men hva er det beste hus å kjøpe på spelle?

å åsen er det mann kan flytte på møbla?

Skrevet
Tror ikke det er mulig å flytte på møblene.. Men du kan "oppgradere" husene. Er en person i hver by som styrer med dette.

Beste hus? Ingen aning.

9017442[/snapback]

kk,men hvem er størts hus?

Skrevet

Huset i Skingrad er vel størst, om jeg husker riktig. Har tre etasjer og koster 25k.

Peneste huset spør du meg. :)

Du kan få større hus (her er en oversikt over alle husene i Oblivion), men de er inkludert i offisielle mods du må betale for.

Finnes også gratismods som legger til flere hus i spillet ...

Skrevet (endret)
Huset i Skingrad er vel størst, om jeg husker riktig. Har tre etasjer og koster 25k.

Peneste huset spør du meg. :)

Du kan få større hus (her er en oversikt over alle husene i Oblivion), men de er inkludert i offisielle mods du må betale for.

Finnes også gratismods som legger til flere hus i spillet ...

9018732[/snapback]

åå,kan vett du åsen jeg får satta på gratis store hus på spelle?

det hus her er det no å ha

er lvl 4

Endret av knutarn
Skrevet (endret)
player.additem 0000000F 999999

tror jeg skal gi deg en bunch med penger. Er ikke sikker på koden dog, siden jeg tar dette fra hodet =p

9019138[/snapback]

åsen kan jeg sette ting i hyller`?

Endret av knutarn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...