Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Endring av søknad.


Anbefalte innlegg

For å endre på sin rekkefølge til søk på videregående skole måtte man sende inn brev til inntakskontoret og gi en begrunnelse samt den nye rekkefølgen før 1. juli. Brevet mitt ble stemplet den 27 og regner med at inntakskontoret har fått det nå, men vigo.no har enda ikke oppdatert rekkefølgen :/ er litt bekymret for dette nå for 1. inntaket skjer 15. juli. Er det noen her som har gjort det samme?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-xHHpelJc

Jeg trodde da at endringsfrist var 1. juni, ikke juli? Var i hvert fall det som ble fortalt til oss av rådgiver på skolen. Ellers er Vigo noe treg, da fagkarakterene mine fra 2. termin ikke ble satt opp før omtrent en uke etter jeg fikk vitnemålet mitt utdelt. Dessuten er fortsatt ikke skriftlig eksamenskarakterene listet.

Lenke til kommentar

Trur firsten var 1 juli.

Eg sente inn ein slik søknad 30 juni og nå står rekkefølga på videregående skule sånn eg vil ha det, på vigo iallefall.

Sendte inn ein liknende søknad etter 10 klasse også der eg fekk ein skriftlig avslag, har ikkje fått noko som helst i posten no, men det ser ut som dei har godkjent det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...