marroe Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 (endret) noen som vet om noen bra bøker om c++ som er "step by step"?? har lyst til å lære meg litt om dette så jeg eventuelt kan lære meg å lage små spill, og etterhvert kan gå på noe mer avansert. har nesten ingen erfaring med programmering så dette må starte på et noob nivå . noen vil kansje mene at c++ er for vanskelig for en som er noob i programering.. jeg er klar over dette, men jeg har god peiling på data, så jeg vil nok fådet til etterhvert... Endret 5. juli 2007 av marroe Lenke til kommentar
ranger1 Skrevet 5. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 5. juli 2007 Hei, Gode bøker om c++... Vel, jeg ville tatt en titt på amazon.com og søkt på c++. Da finner du nok noen bøker som vil passe deg. Denne kan jo være ett alternativ ser det ut som i alle fall: C++ Primer Plus Dersom du vil lage spill, så kan det jo være en ide å se på c# og xna også. c# er ikke så veldig ulikt c++. Lykke til Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
kjey Skrevet 6. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg anbefaler Accelerated C++. Denne er både for nybegynnere og viderekomne, og tar et mer praktisk utgangspunkt enn de fleste bøker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå