Bennyy Skrevet 5. juli 2007 Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg kjøpte meg nettopp ny pc, den er vel gode 2 timer gammel. Det er en Acer Aspire 5610Z. Jeg har innebygd webcam og skulle åpne Acer OrbiCam programmet, men når jeg åpnet det fikk jeg denne feilmeldingen: "Acer OrbiCam Application har sluttet å virke". Trenger jeg eventuelt nye drivere? Om jeg må ha det, kan noen av dere finne hvor jeg laster dem ned og hvordan/hvor jeg installerer/legger dem? Takker for all hjelp! -Med vennlig hilsen Benjamin
Bennyy Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg kjøpte meg nettopp ny pc, den er vel gode 2 timer gammel. Det er en Acer Aspire 5610Z. Jeg har innebygd webcam og skulle åpne Acer OrbiCam programmet, men når jeg åpnet det fikk jeg denne feilmeldingen: "Acer OrbiCam Application har sluttet å virke". Trenger jeg eventuelt nye drivere? Om jeg må ha det, kan noen av dere finne hvor jeg laster dem ned og hvordan/hvor jeg installerer/legger dem? Takker for all hjelp! -Med vennlig hilsen Benjamin 9008730[/snapback] Ingen som kan hjelpe meg..? :/
Bennyy Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Skrevet 5. juli 2007 Hei! Jeg kjøpte meg nettopp ny pc, den er vel gode 2 timer gammel. Det er en Acer Aspire 5610Z. Jeg har innebygd webcam og skulle åpne Acer OrbiCam programmet, men når jeg åpnet det fikk jeg denne feilmeldingen: "Acer OrbiCam Application har sluttet å virke". Trenger jeg eventuelt nye drivere? Om jeg må ha det, kan noen av dere finne hvor jeg laster dem ned og hvordan/hvor jeg installerer/legger dem? Takker for all hjelp! -Med vennlig hilsen Benjamin 9008730[/snapback] Ingen som kan hjelpe meg..? :/ 9009907[/snapback] Hmm.. Jeg lastet ned nye drivere nå, jeg trodde det skulle virke fordi jeg kom meg inn på programet, men nå kommer det: "Webkamera ikke funnet eller ute av drift" På MSN virker det. Kan noen VÆR SÅ SNILL hjelpe meg? :S
OlaOlablakken Skrevet 6. juli 2007 Skrevet 6. juli 2007 Slapp av med spammingen kamerat,ellers så kommer det en mod og stenger hele tråden.... Men,forsøk å slette evt filer i "Bilder",mulig dette kan hjelpe.
jeps79 Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 har akkurat samme problem, funker i msn, men ikke i det reinnstallerte orbicam eller hva det nå het igjen.. men funket ikke på min før jeg reinnstallerte så noe ble bedre i allefall.. den som hadde hatt råd til en orndtlig bærbar pc, ikke denne dritten hær:P
Mrpusten Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Ta vekk alle bildene du har i " bilder" ... Funker det da?
jeps79 Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Ta vekk alle bildene du har i " bilder" ... Funker det da? har tatt bort alle løse bilder i mine bilder mappa, men ble ikke noen forskjell. gidder ikke å flytte alle mappene bort derifra også. skulle ikke være nødvendig.. prøvde å restarte det oxo, men da kom det opp at det har sluttet å virke.
stmonsen Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 har acer orbicam selv integrert og det er av og til jeg sliter med å få det i gang. når jeg prøver å starte det opp kommer det en masse "usb-lyder", og så står det at kameraet er i bruk. dette skjer stort sett fordi jeg har på windows live messenger. jeg bruker ikke kameraet der, men det virker som om det er 'satt av' til å bli brukt der. om jeg trykker på "prøv på nytt" to-tre ganger pleier det å fungere etterhvert.. går det da?
OlaOlablakken Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Ta vekk alle bildene du har i " bilder" ... Funker det da? har tatt bort alle løse bilder i mine bilder mappa, men ble ikke noen forskjell. gidder ikke å flytte alle mappene bort derifra også. skulle ikke være nødvendig.. prøvde å restarte det oxo, men da kom det opp at det har sluttet å virke. Vell,ville forsøkt,for det har vært årsaken til problemer tidligere...evt bare rename katalogen til f.eks BILDE eller.no...
jeps79 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 ja mulig det nytter, men har lagret bilder å videoer i egne mapper, men det funker fortsatt ikke. men det er nå i msn jeg helst bruker det, å der har det jo begynt å funke igjen. haha, gikk nettopp ut av msn/slo av.. å letet somF etter orbicam iconet, før jeg kom på at jeg sitter ved stasjoner pc`n.. vell uansett, største problemet med acern nå er at internett fallerut, å jeg må restarte, både trådløst og "med tråd" finner ikke løsning på det heller
Mrpusten Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Ja, ikke bare det som er problemet. Tåpelig at ikke blåtann funker spør du meg...
jeps79 Skrevet 21. november 2007 Skrevet 21. november 2007 Ja, ikke bare det som er problemet. Tåpelig at ikke blåtann funker spør du meg... tror ikke det er blåtann, bare knappen som er der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå