Gå til innhold

Shadowrun ? !


Anbefalte innlegg

Hei igjen :w00t: , jeg satt og så på YouTube og på Shadowrun videoer, nå er jeg avhengig av spillet, har så lyst på det ! Men jeg lurte på om skjermkortet mitt er godt nok ?

 

Har et Nvidia Geforce 7900 gt, er det godt nok til å kjøre spillet i god graphic mode ? gidder ikke å spille et spill som ser ut som Runescape visst du vet hva jeg mener.

 

 

+ en annen ting, jeg må invistere i Windows Vista også, og jeg lurte på hvilken versjon som går ann å bruke ? leste på Deal.no at det var en versjon til 1,200kr, og en til 2200kr men på den til 2200 stod det Fullversjon, forstod ikke så særlig mye, er den versjonen til 1200 bare en beta versjon som ikke går ann å bruke til "Games for Windows" som Halo 2 vista og shadowrun ?

 

Hadde vært veldig bra å fått oppklart dette. og btw, er Windows Vista så jævlig ?

 

 

+ Visst jeg får dette spillet, er det noen som kunne spillet med meg f.eks ? hadde vært veldig kult å fått noen nye Ingame venner Høres kanskje litt retardet ut

Endret av keeperno
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...