Gå til innhold

Har du vært lærling hos fotograf?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Will do ;)

De første dagene nå har vært mest å møte de som jobber her (studioet har flere avdelinger, jeg er i den her på Verdal). Så har jeg fått vite litt hvordan noe post skal pakkes og sendes ut, skrive adresser på, sette på frimerker og slikt :p Samt finne adressen til de som har fått baby den siste mnd og sende dem tilbud om babyfotografering :wee: Lørdag skal jeg være med på bryllupsfotografering. Det er ni par den dagen, men tre fotografer fordeler seg på dem.

Så har jeg fått en oppgave som skal leveres onsdag, det er å ta bilde av siloene i Verdal sentrum, Hydro Texaco samt en av broene. Skal få ny oppgave hver uke!

Ellers er det jo folk innom butikken her for å hente prøvebilder, ha visningstime, bestille timer, bli tatt bilder av.. sånne vanlige ting. I dag er det ingen fotografer her, bare Monika som styrer butikken, og meg :)

Lenke til kommentar

Som sagt er det bare Monika og meg i dag :p Og eneste som var planlagt var en visning klokken ti, så jeg satt her mens hun hadde visning :) Har gått gjennom prislistene, og nå driver vi med noen bilder som har kommet, legger noen til laminering og andre i rammer og slikt.

Skal sikkert vise noen av oppgavene mine!

Lenke til kommentar

Jeg bor på Skogn (15 min unna Verdal) og var utplasert hos Studio G Verdal i 9.klasse. Jeg synes det var helt toppers! Fikk være med på flere fotosessions sammen med virkelig profesjonelle fotografer. Går selv Medier og Kommunikasjon, og vurderer sterkt å gå ut som lærling etter hvert. Og da er det ingen tvil om at Studio G Verdal blir plassen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...