Gå til innhold

Pirates of the Burning Sea-guild starter nå!


Anbefalte innlegg

Det er sikkert flere der ute som er klar over dette spennende prosjektet av et mmorpg som etter sigende skal komme til høsten. Med mindre det da utsettes igjen. For de uinvidde er dette et mmorpg som foregår i Karibien. I spillet får man delta i alt fra store sjøslag til kamper på land. Jeg skal ikke foretelle så mye mer. For de som ønsker mer informasjon om spillet kan dere lese om det her.

 

Ideen om guilds/klaner i et spill er slett ikke et uvanlig fenomen. Og jeg har dermed fått den store ideen om å starte en slik klan. Mange vil kanskje lure på hvorfor jeg starter allerede nå, før spillet er utgitt. Og til det sier jeg bare at det er masse å gjøre.

 

Forløplig er det bare meg og brukeren kjent ved nick Thelios som er med i denne navnløse klanen. Det ønsker vi å forandre på. Dermed starter jeg denne tråden for verving av medlemmer, innhenting av gode ideer, et cetera. Det er et par ting som kan være greit å få istand før spillet kommer ut, og det er som følger:

 

Navn, web-side, irc og ventrilo-server. Enhver klan trenger et navn. Dette er ikke noe som haster veldig. Alle klaner med respekt for seg selv har en web-side. Denne web-siden skal inneholde informasjon, klan-spesifikke nyheter, informasjon om å søke seg inn i klanen, informasjon om medlemmene, et forum og andre viktige ting. Ventrilo-server og irc-kanal er også greit å ha, men ikke livsviktige.

 

Om du er interesert i å starte en klan i Pirates of the Burning Sea og har noe å bidra med er det bare å skrive i denne tråden. Jeg kommer til å lage en medlemsliste, og oppdatere tråden jevnlig.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som med andre mmorpg-er er det en månedelig avgift. Denne ligger på rundt 100 kroner avhengig av for eksempel for hvor mange måneder du betaler for omgangen. Disse pengene går blant annet til å videreutvikle spillet, drifte servere, lønn til support osv.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Gleder meg til det spillet jeg, som sagt lenger oppe så har jeg også faktisk ventet på ett slikt spill :)

 

Så hvis dere enda har tenkt å kjøre guild på spillet så kan dere regne med meg, men kjør på noe alder eller noe...For jeg vil ikke være med i en useriøs gjeng som f.eks nesten aldri er inne og slikt tull ;) hehe

 

men ellers Count me in ;)

pm meg for mer info, hvis det er noe ;)

Lenke til kommentar

Jeg er nesten garantert med, kommer ann på hva slags regler guilden har :) kan godt bidra med noe også

 

 

ikke gjør det til en hw.no only guild eller norwegians only :) da er jeg ikke interessert. Videre synes jeg en aldersgrense på 18 år er bra. Men unntak kan gjøres om en yngre person oppfører seg voksent.

Endret av Kron
Lenke til kommentar

Har begynt å rote litt med guildsiden nå, men kommer ikke til å release adressen før siden er ferdig. ;) Når det er sagt er forløplig guilden helnorsk, med plass til skandinaviere hvis de ønsker det. Jeg tror dette er best da man oppnår best mulig ping slik.

 

Ellers har jeg satt 16 års aldersgrense, men dette kan selvsagt diskuteres. De to andre jeg lager guild med er 15, men utrolig modne for alderen. Dessuten bidrar de også økonomisk til web-hotell og senere ventrilo-server. Så de hives definitivt ikke ut. Selv vil jeg prøve å oppnå en gjennomsnittlig høy alder. Selv er jeg nitten.

 

Når det er sagt har jeg ingeting imot å gjøre guilden internasjonal om mange nok guild-medlemmer ønsker dette. Men dette kan man se på senere. Forløplig konsentreer jeg emg om å få siden og forumet ferdig, etter dette kan jeg tenke mer på andre ting.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Er det enda liv i dere?

 

Jeg er veldig interessert i en klan/guild. Har følgt med på spillet i en 2-3 år nå. Registrerte meg på flyinglabs forumet i 2005 ;)

 

Hjemme har jeg en server som står å sviver så å si hele tiden. Det ville ikke vært noe problem å hatt en eventuell webside og/eller ventrilo server. Dessuten kan jeg både html, css og php (Selv om jeg, når jeg skal være ærlig er jeg ganske dårlig på design).

 

Eneste problemet er at jeg nettopp har begynt på UiS så jeg vet ærlig talt ikke om jeg kommer til å være like aktiv som jeg har vært i andre MMORPG-er.

Lenke til kommentar
Er det enda liv i dere?

 

Jeg er veldig interessert i en klan/guild. Har følgt med på spillet i en 2-3 år nå. Registrerte meg på flyinglabs forumet i 2005 ;)

 

Hjemme har jeg en server som står å sviver så å si hele tiden. Det ville ikke vært noe problem å hatt en eventuell webside og/eller ventrilo server. Dessuten kan jeg både html, css og php (Selv om jeg, når jeg skal være ærlig er jeg ganske dårlig på design).

 

Eneste problemet er at jeg nettopp har begynt på UiS så jeg vet ærlig talt ikke om jeg kommer til å være like aktiv som jeg har vært i andre MMORPG-er.

9259100[/snapback]

Det er fortsatt liv i oss. For øyeblikket styrer jeg med å gjøre ferdig nettsiden til guildet. Den skal lanseres offisielt om fire dager, men er slett ikke sikker på om jeg rekker deadline. Hvis jeg ikke rekker det blir det nok utsatt litt, men ikke noe dramatisk. Jeg kan sende deg en link via PM (om du ikke har fått det alt). Hvis du er interessert er det bare å sende meg en PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...