Gå til innhold

¤LØST¤ hvordan få ny 360 om den ryker?


Pixl.

Anbefalte innlegg

skal kjøpe meg en 360 litt senere i dag, elkjøp sogn(2200) ja vet er litt dyr.

har lest mye om at mange 360'er blir ødelagt og slikt.

må bare få det helt klart for meg før jeg kjøper,

 

1. hvis den ryker(røde riner) innen det er gått en mnd, vil jeg da kunne bytte den inn om kjøpe en ny på elkjøp?

2.h vis det går over en mnd og den ryker, må jeg da sende den til tyskland eller no? for gratis rep. for garantien er vell 2 år. hvordan vet de hvor lenge jeg har hatt den? kviteringen fra butikken da eller?

 

 

ps er på hytta nå. drar hjemm i AUG vil det bli noe problem og kjøpe den her og levere den derfra?(6 timer unna)

 

Takk på forhånd :thumbup:

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ps er på hytta nå. drar hjemm i AUG vil det bli noe problem og kjøpe den her og levere den derfra?(6 timer unna)

Kjøper du på elkjøp, kan du levere tilbake på vilken som helst elkjøp i hele landet, tror og du kan heve kjøpet med den 30 dagers greie på annen butikk enn du kjøpte den. Er i vertfall slik jeg forstod det, bare se selv på Elkjøp sine internett sider, tror det står der.

 

Og viss den ryker så har du 5 års reklamasjonsrett, da bare stikker du tilbake til butikken med den, du kan ringe MS men du har flere rettigheter viss du tar det med butikken du kjøpte den hos.

Lenke til kommentar

Min elkjøp butikk nektet å ta den inn igjen og sendte meg på en hurratur uten like. Faen dem.

 

Dette var før jeg lærte innholdet i forbrukerkjøpsloven :D

 

Stå på ditt i butikken og insister på å få levere den inn igjen hvis noe skjer med den. Bråk om nødvendig.

Lenke til kommentar

jeg hadde min xbox over 1 år og når den fikk ringene for noen mnd siden så sendte morra mi den til butikken hun kjøpte den ifra og de sendte den videre til tyskland.. når jeg fikk den tilbake tok de vare på hardisken og ga tilbake en helt ny xbox + 1mnd gratis xbox live :)

tok ikke så lang tid heller egentlig..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...