Anterialis Skrevet 4. juli 2007 Skrevet 4. juli 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg kan få lagt til en skriver som er tilkoblet en windowsmaskin over nettverket? Det første jeg prøvde var å navigere meg gjennom nettverket, først fant jeg pc-en den var tilkoblet, så fant jeg faktisk skriveren, og det så ut til at den ble tilkoblet på riktig måte, men når jeg prøver å skrive ut, skriver bare skriveren ut mange tomme sider. Dette resulterer i at jeg må gå å kansellere utskriftene på selve skriveren. Da tenkte jeg at jeg kanskje må laste ned en driver. Jeg gikk inn på HP sine nettsider, og fant en flott driver som matchet OS 10.4. Dette er en .dmg fil, og jeg installerte denne. Men nå skjønner jeg ikke hvordan jeg skal fortsette. Når jeg legger til ny skriver, skal jeg velge "annen skriver" og finne .dmg-driveren jeg lastet ned? Eller hvordan skal jeg gjøre det her i fra? Info Printer: Hp psc 2410 photosmart all-in-one Server: Dell windowsmaskin (blah, windows :s) Client: Snerten liten MacBook =) Frustrasjonsnivå: moderat / liten forløpig. Oppsummering Feilmelding/symptomer: Jeg får jo faktisk skrevet ut _noe_, men dette er bare tomme sider, og selv om jeg bare vil skrive ut én side, kommer det mange tomme utskrifter ut. Noen ganger står det dataspesifisert tekst på første linje. På forhånd takk =) Endret 4. juli 2007 av w3p
Anterialis Skrevet 15. juli 2007 Forfatter Skrevet 15. juli 2007 Takk skal prøve der=) Har forsøkt å laste ned bonour til windows, men det virker som det programmet bare er når windowsmaskinen skal _legge inn_ skriver som er delt på en mac maskin. Jeg trenger jo det omvendte =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå